اولین جشنوراه ملی بازی های رایانه ای جوانان برگزار شد

اولین جشنوراه ملی بازی های رایانه ای جوانان در سطح استانی و ملی و در دو بخش تولید محتوا و مسابقات تفریحی در مرداد ماه سال جاری برگزار شد و قرار است مراسم اختتامیه این جشنواره بزودی برگزار شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،لقمان شاورانی دبیر جشنواره در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از شرکت 4600 پلیردر این مسابقات خبر داد و گفت : این مسابقات با مشارکت مرکز رسانه های دیجیتالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان ها توسط سمن های استانی جوانان برگزار شد، در برگزاری این جشنواره معاونت فناوری اطلاعات رئیس جمهور،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شهرداری تهران و رسلنه ای ملی حضوری موثر و حمایتی داشتند .

وی در همین خصوص ادامه داد : مسابقات تولید محتوا با شرکت 315 شرکت حقوقی و افراد علاقمند به این حوزه برگزار شد و شرکت کننده ها در بخش های بازی های رایانه ای ،مقالات و ایده ها آثار خود را ارائه دادند.

شاورانی با اشاره به اینکه معاونت ساماندهی امور جوانان با مشارکت فدراسیون ورزشهای الکترونیک اسیا این جشنواره را برگزار کرده است ،گفت : امیدواریم برگزاری چنین مسابقاتی ما را به اهدافی که از قبل مشخص کرده ایم نزدیک کند .

برگزاری جشنواره های بین المللی در سطح بین المللی ،ایجاد ،راه اندازی و کمک به سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه بازی های رایانه ای،ایجاد شرایط مناسب جهت تولید بازی های رایانه ای ، آموزش و توانمندسازی جوانان و والدین در جهت استفاده از بازی های مفید و سالم رایانه ای ، از مهمترین اهداف ما در برگزاری چنین جشنواره هایی است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، ملی ، بازی ، رایانه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار