کرمانشاه؛

تمهیدات برگزاری قانونمند انتخابات در استان کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمهیدات خوبی برای برگزاری قانونمند انتخابات در استان کرمانشاه اندیشیده شده است.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمهیدات خوبی برای برگزاری قانونمند انتخابات در استان کرمانشاه اندیشیده شده است.

یوسف شاه حسینی در بیستمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، ایجاد بسترها و اتخاذ تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی قانونمند بیشتر فراهم می‌شود.

وی افزود: باید مشکلات انتخابات گذشته به منظور کسب تجربه بهتر و بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد و با استفاده از این تجربیات در جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند و باشکوه گام برداریم.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اعضای این ستاد پیگیر موضوعات مربوط به انتخابات هستند و اشراف کاملی نسبت به آن دارند، اما همواره باید تلاش و جدیت‌ها در راستای توجه به مفاد قانونی انتخابات بیش از پیش افزایش یابد، زیرا توجه به مفاد قانونی انتخابات منجر به حل بهتر مسائل و مشکلات می‌گردد.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخاباتی شکوهمند، رقابتی و برمبنای قانون با ایجاد شرایط برابر برای همه کاندیداها و پرهیز ازتفاسیر شخصی، الزامات برای چنین انتخاباتی فراهم شود.

 شاه حسینی همچنین بر اطلاع رسانی دقیق از روند انتخابات برای پوشش خبری صداو سیما و رسانه‌ها تاکید کرد.

امیر شاه آبادی دبیر ستاد انتخابات استان نیز گفت: از هفته گذشته تا روز گذشته هئیت‌های اجرایی مشغول بررسی طلاحیت دواطلبان مجلس شورای اسلامی بودند  که امروز نتایج به کاندیداها اعلام می‌شود و ادامه بررسی صلاحیت‌ها و رسیدگی به شکایات رد صلاحیت شده‌ها از فردا در هئیت نظارت شروع خواهد شد.

وی افزود: 50 روز تا زمان برگزاری انتخابات فرصت باقی است که مقدمات این کار از ماه‌های گذشته شروع شده و این روند را تا روز انتخابات با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: بمی خواهیم مکانی مشخص با شرایطی یکسان در شهرستانها را برای اعضا و گروه‌های سیاسی در نظر بگیریم تا کاندیداها و گروه‌های سیاسی در زمان تبلیغات انتخابات با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان 295 نفر بوند که 9 نفر آنها انصراف داده‌اند. همچنین 17 نفر نیز در استان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.