پوستر سی‌و چهارمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد

معاون هنری ارشاد از پوستر سی‌و چهارمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی کرد.

پوستر سی‌و چهارمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  صبح امروز افتتاحیه‌ی اولین سمینار پژوهشی سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر همزمان با رونمایی از پوستر و اپلیكیشن این دوره از جشنواره با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد، مهدی شفیعی مدیر مركز هنرهای نمایشی، سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر، ایرج راد، محمود عزیزی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان كرد: در جشنواره امسال این اتفاق افتاده كه مبانی نظری و فكری بر مبنای پژوهش است و اینكه كار گروهی به صورت علمی انجام شود نیز از دیگر اتفاقات خوب جشنواره سی و چهارم است.

وی ادامه داد: در تئاتر كار گروهی بسیار با اهمیت بوده و باید طوری جلو برویم كه بتوانیم این كار گروهی را تشریح كنیم به عنوان مثال در این راستا می‌توان بحث تهیه كنندگی در تئاتر را دنبال كرد.

مرادخانی تصریح كرد: همیشه كمبودها در تئاتر وجود داشته اما اخیرا نویدهایی از طرف سازمان مدیریت برنامه ریزی به من رسیده كه ما را به نقطه امید نزدیکتر می‌كند. حداقل اینكه میتوان امكانات تئاتر را به شرایط منطقی برسانیم.

وی با اشاره به بازدیدی كه از دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر داشته عنوان كرد: با وجود تنگناها وقتی از دبیرخانه جشنواره بازدید كردم خوشحال شدم چراكه دیدم همه چیز با نظم خاصی در حال پیش رفتن است و امیدوارم كارهای پژوهشی كه در حوزه تئاتر انجام می‌شود شرایط مناسبی را برای تئاتر ایجاد كند.

در ادامه سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر عنوان كرد: فرآیند جشنواره با نظم خوبی بیش می‌رود. ما جشنواره را با برگزاری كارگاه‌های آموزشی از قبل‌تر آغاز كردیم و سمینار امروز هم با درون مایه بررسی وضعیت گروههای تئاتری، روابط صنفی تئاتر برگزار می‌شود.

گفتنی است قبل از شروع سمینار از پوستر و اپلیكیشن جشنواره سی جهارم با حضور هنرمندان تئاتر رونمایی شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار