چشم های وزارت ورزش به جلسه کفاشیان و روسای هیئت های فوتبال

آخرین نشست هماهنگی رئیس فدراسیون فوتبال با روسای هیئت‌های استان امروز صبح برگزار شد.

نشست سرنوشت‌ساز کفاشیان با روسای هیئت‌های فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین نشست هماهنگی کفاشیان با روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها یک هفته مانده به مجمع عمومی 23 دی ماه فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.

امروز چهارشنبه 16 دی ماه، ساعت 8:30 صبح آخرین نشست هماهنگی علی کفاشیان با روسای هیئت‌ها فوتبال در فدراسیون فوتبال برگزار شد و فدراسیون فوتبال از تمام روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها برای حضور در این نشست دعوت به عمل آورده است.

در همین رابطه رئیس هیئت فوتبال استان خراسان جنوبی گفت: در نشست روسای هیئت‌ها با رئیس فدراسیون قرار است درباره تغییرات اساسنامه جدید فدراسیون بحث شود و روی مواردی از جمله حق رأی وزیر ورزش و حق أی داشتن علی کفاشیان و دیگر موارد بحث و به جمع‌بندی برسیم.

برات‌زاده درباره ابهام آمیز بودن این نشست، یک هفته قبل از تشکیل مجمع عمومی هم بیان کرد: تنها تفاوت این نشست با نشست‌های قبل در این است که می‌خواهیم سرنوشت آینده فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کنیم و هیچ نکته ابهام آمیزی دیگری وجود ندارد.

وی درباره شایعه کارت‌های هدیه 500 هزار تومانی فدراسیون به هیئت ها گفت: بیش از 10 سال در هیئت فوتبال هستم و تاکنون چیزی بنام کارت هدیه 500هزار تومانی دریافت نکرده‌ام. شاید فدراسیون به هیئت فوتبال‌ها کمک کند،این که چیزی بدی نیست و تمام فدراسیون‌ها به هیئت‌های زیرمجموعه خود کمک می‌کند و البته قرار است نماینده‌‌ای از وزارت ورزش هم در این نشست حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار