یزد؛

بافق دومين شهرستان صنعت گردشگري

بافق دومين شهرستان صنعت گردشگري دریزد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازیزد؛سیدمهدی طلایی مقدم فرماندار بافق این شهرستان را به عنوان دومين شهرستان استان در گردشگري و امكانات اسكان توريست در سطح استان معرفي كرد و افزود : امیدواریم با استفاده از پتانسيل هاي گردشگري و معرفي برندهايي چون يوزپلنگ آسيايي در سطح بين الملل، شاهد توسعه صنعت گردشگري و حضور توريست در شهرستان باشيم .

 طلایی مقدم در حاشیه  این همایش با اشاره به تدوين سند توسعه شهرستان و برنامه ريزي حول چهار محور صنايع معدني و جوار معدني ، صنايع ريلي ، كشاورزي و آبزي پروري ،صنايع دستي و گردشگري گفت: يكي از موارد مورد تأكيد در اين سند کاهش وابستگي به سنگ آهن و جلوگيري از خام فروشي مواد معدني و گسترش صنايع جوار معدني و فولادي است.

طلایی مقدم گفت :با پيگيري هاي بعمل آمده و همراهي مسئولان استان و شهرستان ، پروژه هاي عمراني ، بهداشتي و زير ساختي مناسبی در شهرستان شروع شده و در حال اجرا است..

وی با اشاره به وجود راه آهن و كارخانجات تعميرات لكوموتيو در بافق گفت : باتوجه به قرار گرفتن این شهرستان در پنج راه مواصلاتی ریلی کشور،به عنوان يك ظرفيت بالا و منطقه اي نمونه در خاورميانه است كه نقش مهمي در جابجايي مسافر و ترانزيت كالا دارد.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: شهرستان ، بافق ، یزد ، صنعت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.