سنندج؛

افزایش 517 درصدی مصرف سوخت درمرز باشماق مریوان

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مریوان گفت : میزان مصرف نفتگاز مرز رسمی باشماق در طول سالجاری بیش از 517 درصد شاهد افزایش بوده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،ادریس محمودی در جلسه کمیته سوخت شهرستان مریوان با اعلام این خبر افزود: میزان مصرف نفتگاز در مرز رسمی باشماق مریوان در سال گذشته بیش از 4 میلیون و 739 هزار و 200 لیتر بوده است.

وی گفت : این میزان مصرف سوخت مرز باشماق مریوان در سالجاری به بیش از 19 میلیون و 761 هزار و 800 لیتر رسیده است که در مقایسه با سال گذشته بیش از 517 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد : میزان مصرف بنزین در سال گذشته مریوان بیش از 32 میلیون 669 هزار 800 لیتر بوده است که این مقدار نیز با رشد 4 دردصی به میزان 34 میلیون و 78 هزار لیتر رسیده است.

وی همچنین میزان مصرف نفت سفید شهری سالجاری را بیش از 3 میلیون و 39 هزار لیتر عنوان کرده و افزود : میزان مصرف نفت سفید در روستاهای سطح شهرستان بیش از 7 میلیون و 318 هزار لیتر بوده است.

محمودی در پایان میزان مصرف نفتگاز در بخش های حمل و نقل، کشاوزری ، صنایع، اصناف وادارات سطح شهرستان در سال گذشته را بیش از 19 میلیون و 386 هزار و 800 لیتر عنوان کرده و اظهار داشت : این میزان مصرف در طول سالجاری تغییری نیافته است و به همان اندازه سال قبل مصرف شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.