بندرعباس؛

افتتاح سرای سبز بیماران در بندرعباس

نخستین سرای سبز بیماران خاص در بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مدیرعامل انجمن نگهداری بیماران خاص ابوریحان گفت: اجاره ۱۰ میلیون تومانی این بیمار سرا را نیکوکاران پرداخت می کنند.

میترا قاسمی افزود: این بیمار سرا با ۳۰تخت در طبقه سوم آپارتمانی با زیر بنای ۲۲۰ متر مربع در نزدیکی انجمن نگه داری بیماران خاص برای اسکان بیماران سرطانی ،هموفیلی ،تالاسمی و ام اس اجاره گرفته شده است.

وی گفت: پیش از برای دریافت خدمات درمانی بیماران سرطانی و تالاسمی ۵۰تا ۱۵۰ هزار تومان برای رفت و آمد به مرکز استان هزینه می شد که با راه اندازی این بیمار سرا ،بخشی از مشکلات این بیماران کاسته شد.

بیش از ۲ هزار بیمار خاص درهرمزگان از خدمات درمانی و اسکان رایگان موسسه نگه داری بیماران خاص ابوریحان بهره مند می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از ۴۵۰ بیمار سرطانی از خدمات مرکز پرتو درمانی امید بندرعباس آن بهره مند شده اند.
شکاری افزود: علاوه بربیماران هرمزگانی، بیماران از کشور امارات و از استانهای فارس ،کرمان و کهکیلویه و بویر احمد در این بیمارستان پرتو درمانی شده اند.

وی با اشاره به نیاز ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مراحل دوم و سوم مرکزپرتو درمانی امید گفت: با راه اندازی دستگاهای پیشرفته تر در مراحل بعدی ساخت این بیمارستان بیماران بیشتری از خدمات پرتو درمانی استفاده می کنند. 



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.