کرمانشاه؛

جمع آوری میلیاردی زکات در نه ماهه نخست امسال در کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از 31 میلیارد و 200 میلیون ریال زکات طی نه ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه جمع آوری شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از 31 میلیارد و 200 میلیون ریال زکات طی نه ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه جمع آوری شد.

حسین خدرویسی گفت: این میزان زکات از مودیان استان در بخش‌های مختلف شامل زکات واجب، مستحب، سایر اقلام جذب شده اهل سنت، زکات فطره عام و سادات جمع‌آوری شده ‌است.وی گفت: بیش از 22 میلیارد و 464 میلیون ریال از زکات جمع‌آوری شده در استان به رفع فقر و محرومیت اختصاص داده شده است و حدود هشت میلیارد ریال مابقی نیز به احداث و مرمت پروژه‌های عام‌المنفعه اختصاص یافته ‌است.

وی تاکید کرد: امسال با زکات اختصاص داده شده به پروژه‌های عمرانی، بیش از یازده پروژه احداث و 34 پروژه دیگر مرمت و بهسازی شده که این پروژه‌ها شامل مسجد، حسینه، فاطمیه، زینبیه و خانه عالم بوده‌ است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از همکاری 1289 عامل زکات با کمیته امداد استان خبر داد و یادآور شد: بیش از 81 میلیون ریال اعتبار نیز برای تبلیغات و فرهنگ سازی زکات در میان مودیان، کشاورزان و مردم خیر استان هزینه شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.