کرمان؛

ارائه آموزش های امدادی به مردم حاشیه شهر کرمان

شهردار کرمان با توجه به ساخت و ساز های غیر اصولی ارائه‌ی آموزش‌های امدادی در محله‌های حاشیه‌نشین شهر را ضروری دانست

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهندس علی بابایی در دیدار با علی گنج‌کریمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با بیان این‌که شهرداری، عضو کوچکی از حوزه‌ی هلال‌احمر است، افزود: هلال‌احمر، مجموعه‌ای است که با نیت‌ خیرخواهانه کار می‌کند.

وی با اشاره به این‌که اگر اتفاق و حادثه‌ای طبیعی رخ دهد، حاشیه‌نشینان شهر اولین گروهی هستند که به‌دلیل ساخت‌وسازهای نامناسب، در معرض خطر قرار دارند، تاکید کرد: ضرورت دارد که آموزش‌های امدادی در این محله‌ها ارائه شود.
بابایی با بیان این‌که شهرداری و هلال‌احمر می‌توانند دو بازوی فکری و کمک‌رسان برای یکدیگر باشند، گفت: تعامل شهرداری و جمعیت هلال‌احمر می‌تواند در امدادرسانی سریع‌ و به‌موقع در زمان وقوع حوادث تأثیرگذار باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان نیز در این دیدار، تعامل بین شهرداری و هلال‌احمر را به سود مردم دانست و گفت: به هر اندازه هم‌دلی و هم‌رایی جمعیت هلال‌احمر با شهرداری بیش‌تر باشد، آماده‌سازی و کمک رسانی به مردم در زمان حوادث احتمالی بیش‌تر خواهد بود.
علی گنج‌کریمی با بیان این‌که در زمان وقوع حوادث، بهترین یاری‌گر و امدادگر، مردم محله هستند، بیان کرد: طرح آموزش‌های امدادی در محله‌ها در حال انجام است.
وی افزود: در ایام محرم و صفر نیز آموزش‌های امدادی به هیئت‌های مذهبی و تکایا داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان به شناسایی و منطقه‌بندی شهر کرمان در زمان حادثه اشاره و خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر آمادگی ارائه‌ی آموزش‌های امدادی به شهرداران محله را دارد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آموزش ، امداد ، مردم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.