کفاشیان: رای وزیر حذف نشده است/ به هیات‌ها کمک مالی می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه را به نفع خود تغییر نداده‌ایم، فقط اصلاح کرده‌ایم و نقش وزارت ورزش پررنگ‌تر شده است.

کفاشیان: رای وزیر حذف نشده است/ به هیات‌ها کمک مالی می‌کنیم
علی کفاشیان بعد از نشست امروز خود با روسای هیات‌های فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در این نشست به بررسی اساسنامه هیات‌ها پرداخته و آنرا تصویب کردیم و بزودی آنرا اجرایی خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: اینکه می‌گویند فدراسیون، اساسنامه را به سود خود تغییر داده است صحت ندارد و فدراسیون فقط ایراداتی که فیفا از اساسنامه سال 90 گرفته بود را تغییر داده است و تفاوت اساسی با اساسنامه قبلی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره ابهام‌آمیز بودن این نشست در آستانه انتخابات هم بیان کرد: از این نشست‌ها در گذشته هم داشته‌ایم و جای شک‌وشبهه‌ای نیست. این روسای هیات‌ها 8 سال است که فدراسیون همسو هستند و نیازی به هماهنگی مجدد نیست و هر فردی قوی‌تر باشد انتخاب خواهد شد.

کفاشیان درباره رای وزیر ورزش و رئیس مجمع هم خاطرنشان کرد: در این اساسنامه اتفاقا نقش وزارت ورزش پررنگ‌تر شده است چرا که وزیر و معاونش عضو مجمع هستند این یعنی نقش آنها مهم‌تر از قبل خواهد بود همچنین رئیس فدراسیون فوتبال بعنوان رئیس مجمع حق رای ندارد و فقط باید آنرا اداره کند.

**محدودیت سنی را حذف نکردیم/ سرحال باشم کاندید می‌شویم

علی کفاشیان در خصوص حذف محدودیت سنی هم اضافه کرد: فیفا و AFC محدودیت سنی را از برنامه‌های خود حذف کردند، ولی فدراسیون فوتبال ایران فقط  آنرا از 65 به 70 افزایش داده است و برخلاف تصور همگان محدودیت سنی برداشته نشده است.

وی در ادامه با خنده هم گفت: اگر من سرحال باشم حتما در انتخابات شرکت خواهم کرد.

**کفاشیان: به هبات‌ها کمک مالی می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین افزود: از محل درآمدهای سازمان لیگ به استان‌های کم درآمد و محروم کمک مالی خواهیم کرد و این موضوع را به طور رسمی اعلام می‌کنم نیاز به پنهان کاری نیست.

علی کفاشیان در پایان گفت: کشورهای عربی جوسازی می‌کند و هنوز AFC در این مورد نامه کتبی به فدراسیون ایران ارائه نکرده است و باید منتظر باشیم که AFC چه چیزی از ما می‌خواهد و قطعا به آنها تضمین کامل می‌دهیم که امنیت کامل را برقرار خواهیم کرد و از طرفی چون عربستان درگیر جنگ است باید به ایران تضمین بدهد در غیر اینصورت بازی‌های ما را AFC در کشوری دیگری و غیر عرب برگزار کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار