اراک؛

فردا ، راهپیمایی مردم استان مرکزی در محکومیت جنایت آل سعود

مردم مومن و خداجوی استان مرکزی فردا بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم آل سعود تظاهرات می کنند .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمربه دست وهابیون آل سعود ازعموم مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان دعوت کرد تا در مراسم تظاهرات اعتراض آمیز اعدام آیت الله نمر باقر النمر به دست جلادان سعودی که پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه مورخ 18 دی ماه در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد حضور بهم رسانند.
در این بیانیه آمده ،در شهر اراک نیز این تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرده بی شک، به برکت شعاع گسترده شهادت در مکتب اسلام و خون به ناحق ریخته شده آیت الله نمر، شیخ نمرهایی پای در عرصه گیتی خواهند نهاد که موجب تسریع در روند حرکت ها و انقلاب هایی در کشورهای تحت ستم و مستبدی، همچون آل سعود خواهد شد.

در بخش دیگری از این بیانیه از سازمان ها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان خواسته شده با پرهیز از رفتار دو گانه و متناقض، در قبال این جنایت موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه انسانی خود عمل نمایند. 

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد
انتهای پیام/ب
برچسب ها: اراک ، شورای ، هماهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.