قانون گذاران آمريکايی خواهان تحريم ايران شدند

نمایندگان کنگره آمریکا طی نامه ای به رئیس جمهور، اعمال تحریم علیه ایران را خواستار شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشريه اينترنتی«اسرائيل نشنال نيوز» اعلام کرد گروهی از قانونگذاران آمريکايی روز چهارشنبه با ارسال نامه ای به باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا، خواستار تصويب تحريم هايی ضد ايران در واکنش به آزمايش های اخير موشکهای بالستيک در اين کشور شدند.

اين پايگاه اينترنتی صهيونيستی نوشت اين نامه را  نيتا لووی، دِبیواسِرمن شولتز ، اليوت انگل ، آلبيو سيرس ، گِریکانولی، سوزان ديويس و جرولد نادلر امضا کرده اند.

در اين نامه آمده است : ما نقض آشکار قوانين بين المللی از جانب ايران را محکوم می کنيم. اين نامه را نيتا لووی، دِبیواسِرمن شولتز ، اليوت انگل ، آلبيو سيرس ، گِریکانولی، سوزان ديويس و جرولد نادلر امضا کرده اند.

همچنین ادعا شده است رفتارهای بی ثبات کننده ايران در منطقه و حمايت مستمر اين کشور از تروريسم ، يک تهديد غير قابل قبول برای نزديک ترين متحدان و نيز تهديدی برای امنيت ملی ما محسوب میشود.»

در اين نامه همچنين آمده است :« در حالی که جامعه بين المللی برای اجرای« برنامه جامع اقدام مشترک » آماده می شود ، ايران بايد درک کند نقض قوانين ، معاهدات و موافقنامه های بين المللی، عواقب جدیخواهد داشت.

ما از دولت می خواهيم تا فورا تحريمهای جديد آمريکا را ضد افراد و شرکتهای دخيل در برنامه موشک های بالستيک ايران اعلام کند تا اطمينان حاصل شود ايران در مورد اقداماتش پاسخگوست.

انفعال ايالات متحده، اين پيام گمراه کننده را می فرستد که جامعه بين المللی پس از برنامه جامع اقدام مشترک، تمايل خود را برای مسئول دانستن رژيم ايران در خصوص حمايت از تروريسم و ديگر اقدامات تهاجمی در سراسر منطقه از جمله در سوريه، يمن، لبنان و نوار غزه از دست داده است. اين رفتار از جمله آزمايش موشکهای بالستيک ، تهديدی مستقيم برای منافع امنيت ملی آمريکا و متحدان ماست.»

ايران دهم اکتبر آزمايش موشک های بالستيک انجام داد که با محکوميت شديد اعضای شورای امنيت سازمان ملل روبرو شد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار