سنندج؛

افزایش آمار طلاق در کردستان

معاون بهزیستی کردستان گفت: در سال 84 از هر 8.5 مورد ازدواج در کردستان، یک مورد به طلاق منجر می‌شد اما این آمار در سال گذشته به یک طلاق در هر 4.9 ازدواج تغییر کرده‌است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج؛ محسن شجاعی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج با بیان این مطلب افزود: افزایش امار طلاق و میزان آسیب‌های اجتماعی نشان از این دارد که در این حوزه کار چندانی صورت‌نگرفته و یا اقدامات انجام شده از تاثیرگذاری لازم برخوردار نبوده‌است.

معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی کردستان به افزایش آمار طلاق در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اگر در سال 84 از هر 8.5 مورد ازدواج، یک مورد آن به طلاق منجر می‌شد، در سال 93 به یک طلاق در هر 4.9 ازدواج تغییر پیدا کرده‌است و این نشان از عدم اثرگذاری اقدامات و کارهای انجام‌شده در این حوزه است.

شجاعی در پایان آموزش را مهم‌ترین نیاز برای ارتقای مهارت‌های زندگی برای اقشار مختلف جامعه امری ضروری دانست و اظهار داشت: اگر به اصل مهم آموزش مهارت‌های زندگی در کودکان از سنین پایین توجه شود در فرایند زندگی و قبول مسئولیت‌های اجتماعی که باید بپذیرند کمتر دچار مشکل می‌شود.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: طلاق ، افزایش ، اسیب ، اموزش ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.