تجارت در اینستاگرام وزیر ارتباطات + اینستاپست

محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود از اهداف وزارت ارتباطات برای تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگاه این وزارتخانه گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر ارتباطات در جدیدترین پست صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از اهداف وزارت ارتباطات تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگاه این وزارت است که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

پیاده سازی نظام نوآوری در کشور، نیازمند توجه و همکاری تمامی ذینفعان و بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری است که پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در تلاش برای نقش آفرینی پررنگ در این حوزه می باشد. توسعه خلاقیت و خلق نوآوری، نیازمند نظامی است که فرایندهای مختلفی را دربرمی گیرد که از جمله آن، اشاعه فرهنگ نوآوری، آماده سازی و ایجاد بستری مناسب برای خلق ایده و توسعه محصول و همچنین وجود زیرساختهای قانونی جهت حمایت از حقوق مالکیت فکری و تشویق پژوهشگران به ارائه فعالیتهای نوآورانه است.

در این راستا با احیای دفتر انتقال دانش فنی و ارتباط با صنعت در پژوهشگاه ارتباطات، فعالیتهای متعددی را برای پیاده سازی نظام نوآوری و تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور، در کنار سیاست های علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری انجام داده ایم.

واعظی


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.