زنجان؛

پرداخت وام کارگشایی به مدد جویان

امسال 135 فقره وام کارگشایی با صرف اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 104 میلیون ریال در شهرستان طارم پرداخت شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ عمران صفری گفت: طی امسال خدمات متعددی بر اساس نیازهای مددجویان به صورت به روز ارائه شده است.

این مسوول تعداد مددجویان بهره‌مند شده از وام‌های خودکفایی کمیته امداد طارم را 23 نفر اعلام کرد و افزود: این وام‌ها از محل منابع کمیته امداد پرداخت و برای بهره‌مندی مددجویان از این وام‌ها یک میلیارد و 765 میلیون ریال هزینه شد.

صفری با اشاره به اینکه امسال 34 فقره وام نیز از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی به مددجویان متقاضی وام اشتغال پرداخت شده است، اظهار کرد: مبلغ هزینه شده در این بخش نیز 3 میلیارد و 840 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان طارم با بیان اینکه از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان وام‌های کارگشایی برای رفع نیازهای تحصیلی، پرداخت بدهی‌های مالی، تامین نیازهای درمانی و... است، اضافه کرد: امسال 135 فقره وام کارگشایی با صرف اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 104 میلیون ریال در شهرستان طارم پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه خیرین طارمی در طرح‌های مختلف کمیته امداد حضور فعال و موثری دارند، بیان کرد: یکی از رموز موفقیت کمیته امداد همراهی و مشارکت حامیان در طرح‌های اجرایی این نهاد است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.