اصفهان؛

توزیع 15 هزار بسته آموزشی در میان کارمندان شهر اصفهان

15 هزار بسته آموزشی در هفته جاری از سوی کمیته فرهنگ شهروندی در میان کارمندان شهر اصفهان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان بابیان اینکه این بسته های آموزشی شامل سه محصول فرهنگی است تصریح کرد: کتاب "رازهای یک سفر درون شهری" از جمله کتاب های در نظر گرفته شده در این بسته است که به صورت طنز استفاده صحیح از وسایل حمل و نقل عمومی و پرهیز از استفاده بی جهت از خودرو شخصی را آموزش میدهد.

محمد حسن مردانی کتاب "بیست گرم طلا" از مجموعه کتاب های ریحان با موضوع حسنخلق و چگونگی روابط شهروندان در جامعه و همچنین بروشور آموزشی "سیگار و عوارض آن" با موضوع پیشگیری از اعتیاد به مواد دخانی را از دیگر محصولات توزیعی برای کارمندان برشمرد.

وی افزود: کارمندان ادارات شهر اصفهان در قالب طرح "دانش پذیران غیرحضوری ادارات" می توانند درخواستهای خود جهت دریافت بسته های فرهنگی را از طریق واحد روابط عمومی ادارت و سازمانهایی که در آن، مشغول به کار هستند، با کمیته فرهنگ شهروندی در میان گذاشته و به شکل رایگان از این طرح بهره مند شوند.

گفتنی است، در این طرح ماهانه محصولات متنوع آموزشی اعم از کتاب، نشریه، نرم افزار، فیلم و... برای خانواده کارمندان بخش دولتی و خصوصی شهر اصفهان توزیع می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.