عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانكی در قزوین دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان قزوین، از شناسایی و دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانكی یكی از شهروندان، در این استان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛سرهنگ فخرالدین توکلی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب قزوین مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یكی از شهروندان، موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی های فنی و پلیس، عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان قزوین اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر جرم ارتکابی خود می شد با توجه به ادله كشف شده و اینكه با سوء استفاده از اعتماد مالباخته، اطلاعات كارت بانكی و رمز دوم وی را بدست آورده و سپس به صورت اینترنتی در چند مرحله از حساب مالباخته مبلغ 2 میلیون ریال برداشت نموده، اعتراف کرد.

سرهنگ توکلی با بیان اینكه این متهم با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست كرد: در مواردی که به هر دلیلی اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار می دهند، در اولین فرصت با روش های مختلف از جمله تغییر رمز عبور امکان هرگونه دسترسی غیرمجاز و سوء استفاده را از بین ببرند.
منبع:مهر
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.