خارجی‌های سرگردان ارتش سرخ در ایستگاه راه‌آهن

تلاش‌های باشگاه راه‌آهن برای به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی در نیم فصل فعلا متوقف شده است.

خارجی‌های سرگردان ارتش سرخ در ایستگاه راه‌آهن
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم راه‌آهن که تا به اینجا یکی از تیم‌های پرکار لیگ در نقل‌و‌انتقالات نیم فصل است پس از جذب چند بازیکن جوان داخلی در روزهای گذشته به دنبال گزینه‌های خارجی مدنظر مربیان این تیم رفته بود.

علی خلف، مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن در این خصوص گفت: هنوز کادر فنی تیم برای جذب بازیکنان خارجی به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

در حال حاضر رزومه چند بازیکن خارجی از جمله یکی از هافبک‌های تیم ملی ارمنستان در اختیار مربیان تیم قرار دارد و باشگاه منتظر تصمیم‌گیری آن‌ها درباره این بازیکنان است.

وی درباره خروج احتمالی ایگور ننریچ، دروازه‌بان اسلووینایی راه‌آهن از پشت این تیم در ادامه فصل گفت: این موضوع هم کاملا در اختیار آقای تارتار است و ایشان باید تصمیم بگیرند که آیا فقط به محسن فروزان نیاز دارند و یا قصد استفاده از هر دو دروازه‌بان را خواهند داشت؟

خلف در ارتباط با شایعات معاوضه ایگور ننریچ با مایکل اومانیا یا جری بنگستون، بازیکنان خارجی پرسپولیس افزود: در این باره پیش از این صحبت‌هایی انجام شده بود اما همه چیز در حد گمانه‌زنی باقی ماند و پرونده پیوستن ننریچ به پرسپولیس یا اومانیا و بنگستون به راه‌آهن فعلا بسته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار