مهم ترین اخبار و رویدادهای اقتصادی 20 دی

سقف کارت خرید اعتباری به سقف 6 میلیون تومان تا افزایش 15 هزار تومانی قیمت سکه از مهم ترین اخبار و رویداد های اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

قائم مقام وزیر صنعت و معدن گفت: بانک‌ها منابع محدودی در اختیار دارند و به همین خاطر اولویت طرح کارت اعتباری با زوج‌های جوان است.


سکه طرح قدیم با نرخ 962 هزار تومان و طرح جدید نیز با نرخ 963 تومان به فروش می رسد.


یک کارشناس اقتصاد بین الملل گفت: اگر رفتارهای اقتصادی را درجامعه حل کنیم و به سه اصل تولید، توزیع و مصرف توجه ویژه ای داشته باشیم تاحدی مشکلات اقتصادی را حل کرده ایم.


سازمان توسعه تجارت مجوز ورود خودروهای شورلت را صادر کرد.


کارشناس انرژی گفت: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود که قیمت نفت در سال 2016 وضعیت پایداری را تجربه کند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت باید زمانی انجام شود که خودروسازی به معنای واقعی خصوصی شود در غیر اینصورت هرچه حمایت افزایش یابد کیفیت تنزل می‌کند.


نائب رئیس اتاق تهران گفت: اکثر کالاهایی که در کشور تولید می‌شود بر مبنای صادرات نیست و باید کیفیت کالاهای داخلی ارتقا داد.


وزیر راه و شهرسازی امروز با انتقاد از سازمان حمایت و اینکه در پروژه مسکن مهر، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان قرارداد امضا شد اما یک مناقصه برگزار نشد گفت: موضع اتاق بازرگانی در قبال هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه‌ نقدی منفعلانه بود.


قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.


قیمت واحد های مسکونی در منطقه شش تهران منتشر شد.


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزی جاری در حالی به کار خود خاتمه داد که با کاهش 193.98 واحدی به عدد 62 هزار و 461 رسید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار