جلیلی: محرومیت داور خواسته ما نبود/ ثامن دنبال جانشین ارسلان کاظمی است

سرپرست تیم بسکتبال ثامن با تاکید براینکه این باشگاه درخواستی مبنی بر محرومیت داور دیدار این تیم برابر شیمیدر به فدراسیون نفرستاده است از احتمال جذب بازیکن دیگری به جای ارسلان کاظمی گفت

مهدی جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای فدراسیون  بسکتبال  به داوری دیدار تیمش مقابل شیمیدر اظهار کرد: پیش از آن که داور تصمیم خود را اعلام کند از او خواستیم که یک بار دیگر فیلم را ببیند و عجله نکند اما او به خواسته ما توجهی نکرد.

وی افزود: علاوه بر دوربین‌های دستی و گوشی‌های همراه، دوربین‌های سالن از سه زاویه مختلف فیلم بازی را ضبط کردند. ما این فیلم‌ها را به عنوان مدارک با نامه درخواست پی گیری به فدراسیون فرستادیم. فدراسیون هم به بهترین نحو ممکن  به درخواست ما رسیدگی کرد و رای نهایی را به نفع تیم ثامن اعلام کرد.

جلیلی درباره لطمه ‌های وارد شده به تیم ثامن بعد از داوری اشتباه این دیدار گفت: ضرری که به ما وارد شده، چه از لحاظ موقعیت تیم در جدول و میزبانی آینده و چه از لحاظ لطمه‌های روحی و عاطفی به بازیکنان و طرفداران تیم قابل جبران نیست اما چاره‌ای نداریم و تحمل می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت سربازی ارسلان کاظمی توضیح داد: مدارک مورد نیازی را که ارسلان کاظمی برای صدور کارت بازی‌اش در اختیار ما قرار داده بود، به فدراسیون بسکتبال فرستادیم. فدراسیون هم درباره مدارک استعلام گرفت اما هنوز در حال بررسی است و پاسخ قطعی در این خصوص برای ما فرستاده نشده است.

جلیلی در پاسخ به این پرسش که اگر کارت بازی کاظمی صادر نشود، آیا ثامن بازیکن دیگری به ترکیب خود اضافه خواهد کرد؟ توضیح داد: برای جذب بازیکن و جایگزینی ارسلان کاظمی با چند بازیکن ایرانی و خارجی در حال رایزنی و مذاکرات هستیم. بعد از قطعی شدن نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست ثامن با اشاره به هدف‌گذاری این باشگاه در ادامه سوپرلیگ گفت: تصمیم  و اراده ما برای ادامه فصل  قطعا حضور در میان چهار تیم اول جدول رده بندی لیگ است. هرچند شرایط ما چندان مساعد نیست اما کادر باشگاه و بازیکنان تمام تلاش خود را برای این هدف به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار