والیبال انتخابی المپیک – برلین

بلیت ریو در دست شاگردان آلکنو/ روسيه بر بام اروپا ايستاد

تیم ملی والیبال روسیه با پیروزی در دیدار فینال مسابقات انتخابی المپیک مقابل فرانسه، سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پرونده رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا 2016 با قهرمانی تیم ملی والیبال روسیه بسته شد.
آخرین دیدار رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا، بین دو تیم فرانسه و روسیه برگزار شد که در پایان تیم والیبال روسیه موفق شد با نتیجه ٣ بر يك فرانسه را شکست داده تا ضمن قهرمانی در این مسابقات جواز حضور در مسابقات المپیک ریو را کسب کند.
شاگردان آلکنو در این دیدار در ست‌های دوم، سوم و چهارم مقابل فرانسه به برتری رسیدند و ست اول را به اين تيم واگذار كردند. تيم ملي روسيه با اين برد مدال طلا و سهمیه المپیک ریو 2016 را از آن خود كرد.
در دیگر دیدار روز پایانی این رقابت‌ها و در مسابقه رده‌بندی دو تیم آلمان و لهستان به مصاف هم رفتند که در پایان تيم لهستان با حساب ٣ بر ٢ برنده این دیدار شد و توانست به همراه فرانسه راهی مسابقات انتخابی المپیک بین قاره‌ای شود.
رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا که از 5 ژانویه به میزبانی برلین آلمان آغاز شده بود،‌امشب پس از 5 روز  با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال و مشخص شدن چهره تیم‌های اول تا سوم به پایان رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار