اعزام کاراته‌کاهای باشگاه آوای‌رزم قم به جام بین‌المللی ایران زمین

کاراته کاهای باشگاه آوای رزم قم به جام بین المللی ایران زمین اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم،مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم با اشاره به به اعزام کاراته کاهای باشگاه آوای رزم قم به جام بین المللی ایران زمین،گفت: این دوره از رقابت‌ها همانند سال های گذشته با حضور تیم‌های داخلی و خارجی و قهرمانان مطرحی از کشورهای مختلف جهان آغاز می‌شود.

پیمان نظری مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین در هر 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود،  اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها همانند سال های گذشته با حضور تیم‌های داخلی و خارجی و قهرمانان مطرحی از کشورهای مختلف جهان آغاز می‌شود.
 
وی یادآور شد: تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، سبک شوتوکان جهانی، فدراسیون کاراته و فدراسیون جهانی شوتوکان در امر برگزاری مطلوب و شایسته این دوره از رقابت‌های کاراته قهرمانی جام بین‌المللی ایران زمین به میزبانی تهران سهیم هستند و قرار است مسابقات دوم و سوم دی ماه  در ورزشگاه شهید افراسیابی تهران برگزار گردد.
 
نظری خاطرنشان کرد: این تورنمنت در 11 سال گذشته به صورت منظم برگزار شده و کاراته‌کاهای مطرح جهان در اوزان مختلف سابقه حضور در این دوره از مسابقات را دارند.
 
مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم افزود: تیم استان قم متشکل از کاراته‌کاهای منتخب باشگاه آوای‌رزم در این دوره از مسابقات به سرمربیگری مجید عبدالحسینی قهرمان اسبق آسیا و جهان و مربیگری پیمان نظری به روی تاتامی خواهند رفت.
 
وی عنوان کرد: کاراته‌کاهای باشگاه آوای‌رزم قم امسال نیز همانند سال‌های گذشته موفق به کسب عناوین و مدال‌های متعدد از مسابقات مختلف شده‌اند.
 
نظری ابراز داشت:در این میان مهمترین موفقیت ورزشکاران این باشگاه ، کسب 9 مدال جهانی کاراته و عنوان سومی کومیته تیمی کاراته جوانان جهان سبک شیتوریو یونیون و به کسب 9 مدال ارزشمند در مسابقات قهرمانی شوتوکان نائل شدند.
 
انتهای پیام/پ
برچسب ها: کاراته ، رزم ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.