زاهدان ؛

تشکیل شورای هم‌اندیشی هسته گزینش سیستان و بلوچستان

مدیر هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شورای هم اندیشی هسته گزینش سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سعید تجلیلی افزود : از مجموع دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان، 9 دستگاه هسته گزینش دارند که در استان مستقر هستند و شامل مدیران، اعضا و کارکنان سازمانها است.

وی تصریح کرد : این دستگاهها شامل استانداری سیستان و بلوچستان، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش کل استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، قوه قضاییه استان، دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی زابل و دانشگاه زابل است.

وی با اشاره به مهم و حساس بودن امر گزینش گفت: امر گزینش نیروها، مستقیما در خود استان و در سازمان مربوطه انجام می‌گیرد و سازمانهایی که گزینش ندارند توسط رابط آن سازمان و یا وزارتخانه پیگیری می‌شود.

تجلیلی تصریح کرد: اخیرا شورای هم‌اندیشی بین مدیران و هسته‌های گزینش دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان با توجه به پراکندگی استان و کمبودهایی که وجود دارد و بمنظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و هماهنگی بیشتر و زمینه بهبود وضعیت موجود تشکیل شده است.

مدیر هسته گزینش سیستان و بلوچستان افزود: افزایش کارآیی و اثر بخشی، وحدت رویه خصوصا تبادل تجربه و استفاده از تخصص همکاران منجر به یک هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای هم‌اندیشی بین سازمانها گفت: انشاالله هر دو ماه یکبار این جلسات به دعوت یکی از هسته‌های گزینش برگزار و مسائل مربوطه بررسی و جهت رسیدگی به هیات عالی گزینش مستقر در ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: هسته ، گزینش ، شورای ، تشکیل ، کارکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.