ابراهیم زاده: آرامش ایران عامل برتری مقابل سوریه است

کارشناس فوتبال گفت: آرامش و دوری از شتاب زدگی از عوامل اصلی کسب پیروزی ملی پوشان امید مقابل سوریه است.

ابراهیم زاده: آرامش ایران عامل برتری مقابل سوریه استمنصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های امید ایران و سوریه در افتتاحیه رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا بیان کرد: آرامش و دوری از شتاب زدگی مهمترین فاکتور بازیکنان تیم ما در شروع این بازی است و آنها باید با صبر و تمرکز برنامه های کادر فنی را پیاده کرده و انرژی خود را برای تک‌تک دقایق بازی به خوبی حفظ کنند.
 
وی افزود: سوریه حتی در رده بزرگسالان در تورنمنت‌های مختلف بازی‌های نخست را خوب استارت می زند آنها می دانند با توجه به قدرت ایران امید چندانی به کسب پیروزی ندارند به همین دلیل بازی بسته‌ای را ارائه می دهند و سعی می‌کنند تک امتیاز را بگیرند.
 
وی ادامه داد: به دلیل بازی درگیرانه حریف، ضربات کاشته زیادی نصیب ایران می شود و ما باید از این موقعیت‌ها به شکل مناسبی استفاده کنیم.
 
ابراهیم زاده درباره تاثیر پیروزی ایران مقابل سوریه در فینال رقابت‌های امیدهای غرب آسیا در دیدار امروز اظهار کرد: سوریه با توجه به آن شکست محتاطانه پا به زمین مسابقه می گذارند، احتیاط حریف می تواند برای تیم ما خطرناک باشد، ضمن اینکه این حربه سوری‌ها منجر به خطاهای متوالی بازیکنان می شود، بنابراین آرامش ایران عامل اصلی رسیدن به پیروزی در دیدار امروز خواهد بود.
 
کارشناس فوتبال کشورمان درباره شانس تیم امید ایران برای شکست طلسم راهیابی به المپیک بیان کرد: باید تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص گردند و پس از آن با آنالیز رقیبان راه یافته به دور حذفی رقابتها با برنامه ریزی منسجم برای شکست طلسم ناکامی 40 ساله تیم امید گام برداشت اما این تیم از لحاظ برگزاری اردو و انجام دیدارهای تدارکاتی و حضور بازیکنان با تجربه یکی از بهترین تیم های المپیک ایران است و شانس بالایی برای حضور در المپیک ریو دارد.
 
وی ادامه داد: تنها 2 بازیکن از فهرست کنونی تیم امید در لیگ دسته اول بازی می کنند و سایر نفرات تجربه حضور در لیگ برتر و حتی تیم ملی بزرگسالان را دارند امیدواری مردم برای صعود به المپیک با نتیجه گیری ملی پوشان در مرحله گروهی و شناخت نسبت به رقیبان افزایش می‌یابد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار