نرخ جدید جرایم رانندگی+جدول/غسالان بهشت زهرا آنفلوانزا گرفته‌اند؟!/درآمد میلیونی «دلالان صیغه»

در این بسته‌ی خبری، گلچینی از بهترین عناوین خبری سرویس وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم. 

هیات دولت نرخ جرائم رانندگی را اصلاح و سقف جریمه ها را به 4 میلیون ریال رساند.


راهبان معبد پوژائو در گوانگژو چین در حال تصویر برداری از جسد مومیایی شده فوهو راهب پیشین این معبد که 3 سال پیش در سن 94 سالگی درگذشته است.


ریئس جمهوری آمریکا قصد دارد ویلایی را در شیخ نشین دوبی خریداری کند.



باج 300 میلیون متری ملک سلمان به اردوغان

منابع ترک اخبار مربوط به مذاکره با وزارت مسکن عربستان برای احداث بیش از دو میلیون واحد مسکونی در این کشور را تأیید کردند.



تکذیب ابتلای غسالان بهشت زهرا به آنفلوانزا

سازمان بهشت زهرا (س) ابتلای دو غسال بهشت زهرا به آنفلوانزای H1N1 را تکذیب کرد.



نفت به زودی 20 دلار می شود

بهای نفت خام در بازار آمریکا بیش از پنج درصد کاهش یافت و به کم ترین حد در 12 سال اخیر رسید.


چرا تنبل‌ها موفق ترند؟

تنبلی چیزی‌ست که هرکسی تا حدودی دارد. ما اغلب این ویژگی را بد تلقی می‌کنیم. اما اگر واقعا بد نباشد چطور؟ اگر به موفقیت کمک کند؟ مطمئنا خیلی از شما از این رویکرد خوشتان می‌آید.


چرا ما ایرانی‌ها مردمان خشنی هستیم؟

«ما مردمان خشنی هستیم»! اگر این جمله تا به حال نوعی قضاوت اخلاقی بود و در آن تردید می کردیم، حالا پژوهش ها و آمارها نشان می دهند که چندان هم بیراه نیست. خشونت روز به روز در حال افزایش است، ولی بروز و نمود آن فرق کرده است.


جنگ ایران و عربستان چگونه خواهد بود؟

«اگر کسی از ما درباره اینکه جنگ احتمالی ایران و عربستان به چه شکلی خواهد بود سوال کند می گوییم نگاهی به اطراف خود بیندازید ...»


معتادان بیمه می شوند
دبیر شورای عالی بیمه کشور در همین باره اعلام کرد که به‌دنبال ابلاغ تعرفه‌های مرتبط با بیمه معتادان تاکنون حدود 15 هزار نفر در سایت پابا (پرونده الکترونیک بیمه اعتیاد) ثبت‌نام کرده‌اند و 70 درصد هزینه درمان آنها پرداخت شده است.


ضرب سکه‌های 10 هزار تومانی چه شد!

طبق توضیحات بانک مرکزی، این بانک به هیچ عنوان چنین سکه‌ای را ضرب نکرده و اگر هم سکه‌های 100 هزار ریالی در بازار وجود داشته باشد، تقلبی است.



ايران مازاد توليد آب سنگين را به آمريکا مي‌فروشد

معاون سازمان انرژي اتمي: ايران حدود 40 تن مازاد توليد آب سنگين را ازطريق يک کشور واسط به آمريکايي ها مي‌فروشد.



جریمه عبور از چراغ قرمز 200 هزار تومان شد

با تصویب هیأت دولت، جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی افزایش یافت که با اجرایی شدن این مصوبه و طی مراحل قانونی از این به بعد متخلفان با نرخ جدید جریمه خواهند شد.



برخورد شدید خودرو شاسی بلند با کامیون +تصاویر

برخورد شدید خودرو سواری با کامیونت پارک شده در کنار خیابان، خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.


پشت پرده نایاب شدن داروی اکتووکس در داروخانه ها

در طی هفته های اخیر و به دنبال نایاب شدن داروی اکتووکس در داروخانه های کشور و پس از مراجعات متعدد بیماران ام اس مصرف کننده این دارو به داروخانه ها، پزشکان معالج، سازمان غذا و دارو و شرکت تولیدی و پیرو اطلاع از این امر که با وجود تولید این دارو در داخل کشور و تحت استانداردهای پذیرفته شده، اجازه ورود آن به بازار توسط سازمان غذا و دارو صادر نشده است.


پادشاه بعدی عربستان کیست؟

یک اندیشکده آمریکایی با اشاره به افزایش شایعاتی درباره زوال عقلی پادشاه کنونی عربستان، به تلاش پسرش برای رسیدن به قدرت اشاره کرد و نوشت که تلاش‌های پسر سلمان تقریباً غیرقابل توقف است، اما با مخالفان زیادی در داخل و خارج روبرو است.




این مرد کوتوله به آرزویش رسید! +عکس

همسر او امینا احمد 21 ساله با وجود تهدید به طرد شدن از جانب خانواده اش باز هم با اریف ازدواج کرد و حتی آنها فرزندی نیز به دنیا آوردند. این زوج سه سال پیش در یک فروشگاه مبایل همدیگر را دیدند و به گفته خودشان عشق در نگاه اول برای آنها به وجود آمد.


آغاز سری جدید«خندوانه» با آیتم ایرانگردی +عکس

تولید سری سوم خندوانه از شبکه نسیم آغاز شد که کاروان ایرانگردی از جمله بخش های جدید این برنامه طنز است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سری جدید طنز «خندوانه» که تولید آن به تازگی آغاز شده است دارای بخش های جدیدی از جمله کاروان ایرانگردی است .



دروازه‌بان پیشین استقلال بازداشت شد

دروازه‌بان فصل پیش تیم فوتبال استقلال بازداشت شد.



درمان دیابت به کمک جلبک دریایی
افراد مبتلا به دیابت نوع دو همواره از تکرر تزریق‌‌‌های انسولین رنج می‌‌برند؛ از همین رو پژوهشگران و دانشمندان بسیاری نیز در پی یافتن روشی هستند تا این بیماران را حداقل تا حدی از رنج ناشی از این تزریق‌‌‌های آزاردهنده و بعضا خطرناک برهانند.


مومیایی راهب چینی +عکس

راهبان معبد پوژائو در گوانگژو چین در حال تصویر برداری از جسد مومیایی شده فوهو راهب پیشین این معبد که 3 سال پیش در سن 94 سالگی درگذشته است.


آژانس اطلاعاتی آلمان قبلا درباره خودسر بودن وزیر دفاع عربستان هشدار داده بود

اواخر سال گذشته میلادی آژانس اطلاعاتی آلمان سندی را منتشر کرد که درباره تهدید خودسر بودن وزیر دفاع جوان و کم تجربه عربستان هشدار داده بود اما به علت فضایی که در آن زمان در اثر حملات رخ داده در پاریس و همچنین سن برناردینو آمریکا به وجود آمده بود کمتر کسی به این سند توجه کرد.



درآمد میلیونی «دلالان صیغه»

«خیلی بانمکه، حتماً خوشت میاد، فقط یه‌ذره ناز داره». اشتباه نکنید این صحبت مادرم نیست که دخترخانمی را برای خواستگاری به من معرفی می‌کند. آقای «الف» را نمی‌دانم چه‌کاره صدا کنم، ولی می‌توان گفت «دلال صیغه» است.



صفحه کاریکاتوریست زن فلسطینی مسدود شد!

فیس‌بوک صفحه «امیه جحا» کاریکاتوریست زن مشهور فلسطینی را بست.



هشت مانع برای صادرات کالاهای ایرانی به روسیه

نایب رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه به ۸ مانع صادرات و ورود کالاهای ایرانی به بازار روسیه اشاره کرد که به رغم زمینه مناسب موفقیتی حاصل نشده است.



زنان چقدر خون می‌دهند و چقدر می‌گیرند؟

زنان بیشترین مصرف‌کننده خون و در عین حال کمترین اهدا‌کننده هستند. آمارهای سازمان انتقال خون نشان می‌دهد، زنان کمتر از پنج درصد خون اهدا می‌کنند، اما بیشتر از 65 درصد مصرف‌کننده خون هستند. این موضوع تنها برای گروه‌های خونی عادی نیست، گروه‌های خونی نادر هم همین وضع را دارند.



2715 نفر در مترو بدون کار حقوق می‌گیرند!

اسناد حسابرسی سال ٩٢ شرکت بهره‌برداری مترو تهران نشان می‌دهد «هزینه‌های پرسنلی حدود هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال افزایش داشته است و این خود نشان از افزایش حدود ٦٠ درصدی هزینه‌ها نسبت به سال ٩١ دارد. این انحراف شدید از بودجه در حسابرسی به دلیل افزایش استخدام دو هزار و ٧١٥ نفری بدون مجوز و برنامه سازمان تنها در این سال اعلام شده است».



چرا پیرمرد خودکشی کرد!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران دلایل اقدام به خودکشی پیرمرد 70 ساله در شورا را اعلام کرد.



رازهای نهفته در عدد 40 چیست؟

عدد چهل در نگاه اول یک عدد کاملا ساده مانند تمامی اعداد دیگر است، اما این عدد رازهایی را یدک می‌کشد که در نوع خود جالب است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار