مشهد؛

دستگیری سارق سریالی منازل در تربت جام

جانشین فرماندهی انتظامی تربت جام گفت : زن جوانی که در پوشش کارگر خدماتی به صورت سریالی اقدام به سرقت به سرقت می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ علیرضا خلاقی افزود:: زن جوانی که در پوشش کارگر خدماتی به صورت سریالی اقدام به سرقت 4 کیلو گرم زعفران ، 20 سکه طلا یک گرمی پارسیان و مقادیری زیورآلات زنانه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 در پی گزارش سرقت از منزل در یکی از خیابانهای تربت جام بلافاصله تیمی از مأموران تجسس کلانتری 11خلیج فارس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت : در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارق طی چند مرحله حدود 4 کیلو گرم زعفران ، 20 سکه طلا یک گرمی پارسیان و مقادیری زیورآلات زنانه سرقت شده است.

سرهنگ خلاقی افزود : مأموران تجسس کلانتری پس از بررسی دقیق صحنه جرم به کاگر خدماتی صاحبخانه مظنون و با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

وی گفت : متهم 35 ساله در بازجویی های اولیه منکر هر گونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از مخفیگاهش به سرقت های سریالی از منازل اعتراف کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۴
ای بابا.مسعولین باید یه فکری بکنند که مردم به دزدی نیفتند یه مکانی یه چیزی برای اونایی که دستشون تنگه واینا باید افتتحا ح کنن