شیراز؛

بازداشت شرور فراری در شهرستان کازرون

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگيري يك شرور فراری خبر داد كه در اطراف شهرستان "كازرون" اقدام به اخاذی و سرقت به عنف و تيراندازی می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: ماموران مطلع شدند يك شرور سابقه دار، با همدستي چندنفر ديگر، طي دو هفته گذشته در اطراف شهرستان "كازرون" اقدام به اخاذي، سرقت به عنف و تيراندازي مي كنند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع ماموران از اين موضوع، دستگيري اين فرد شرور و همدستانش در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان "كازرون" قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي و فعال كردن گشت هاي انتظامي، متهم دستگير و يك دستگاه خودرو "پرايد" كه در شهرستان "كازرون" سرقت كرده بود ‌از وي كشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در بازرسی از متهم و خودرو سرقتی كشف شده، وسایلی از جمله يك قبضه سلاح شكاري غيرمجاز به همراه ۱0 تیرو مدارک شناسایی مسروقه شامل كارت شناسایی، كارت سوخت، كارت عابر بانك، شناسنامه کشف شد.

سردار "گودرزی" اضافه كرد: اين شرور سابقه دار دارای چندين فقره سرقت به عنف ،ايجاد رعب و وحشت، اخاذي و تيراندازي بوده و باعث اخلال در نظم عمومي و آسايش شهروندان در اطراف شهرستان "كازرون" شده بود. 

وي با بيان اينكه تاكنون متهم در تحقيقات به چندین فقره تیراندازی و سرقت مسلحانه اقرار كرده، خاطرنشان كرد: تلاش براي دستگيري همدستان اين شرور ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش مي كند و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.