اهواز؛

ورود 70 میلیاردی تجهیزات پزشکی به بیمارستان نظام مافی

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول؛ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی وارد بیمارستان نظام مافی شوش شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا خسروپناه گفت: در حال حاضر در حوزه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی دزفول 112 پروژه در حال ساخت، در دست مطالعه و آماده تحویل داریم که این پروژه‌ها در قالب آموزشی، بهداشتی، دانشجویی و پژوهشی تعریف شده و با روند رو به رشد و با سرعت زیادی در دست اجرا هستند.

خسروپناه افزود: یکی از مهمترین پروژه ها راه اندازی بیمارستان کارون گتوند و بلوک‌های زایمانی  است و سایر پروژه ها نیز  اجرای کلینیک ویژه در دزفول و شوش، توسعه اورژانس، بخش سرطان، و بخش سوختگی در دزفول می باشد.

وی اظهار داشت: قسمت هتلینگ بیمارستان نظام مافی شوش 20 میلیارد ریال و بیمارستان بزرگ دزفول 50 میلیارد ریال هزینه به خود اختصاص داده اند.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: در حال حاضر 3 دستگاه آمبولانس به شوش تحویل داده شده و قرار است در آینده نزدیک، تمام بخش‌ها و اورژانس‌های فرسوده بازسازی شوند.

وی  تصریح کرد: 70 میلیارد ریال تجهیزات از جمله سی.تی.اسکن، میکروسکوپ جراحی چشم و گوش و حلق و بینی، سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال و برخی تجهیزات پیشرفته مختص اتاق عمل در بیمارستان نظام مافی شوش وارد شده است.

وی در پایان عنوان کرد: دستگاه ام.آر.آی دولتی بیمارستان دزفول وارد کشور شده و ساختمان آن نیز جهت نصب آماده‌سازی شده است و به‌زودی راه اندازی و در ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.