رییس شورای شهر خطاب به وزیر ورزش:

وزارت ورزش مصوبه سال90شورا را اجرایی کند

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد :به نظر می رسد امکانات ورزشی شهر تهران زیاد است، اما نسبت به جمعیت بسیاری از استان ها عقب تر ایستاده ایم.

وزارت ورزش مصوبه سال90شورا را اجرایی کندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی چمران پیش از آغاز سخنرانی وزیر ورزش که امروز میهمان دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر است، با تاکید بر اینکه ساخت و نگهداشت مراکز ورزشی در پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، تصریح کرد: در این مصوبه اعلام شد که بین سازمان ورزش شهرداری تهران و وزارت خانه ورزش کمیته ای تشکیل شود تا با مشارکت فدراسیون های ورزشی برنامه جامعی برای مدیریت جامع پایدار شهر تهران ارائه شود، اما مدتی گذشته و این برنامه هنوز ارائه نشده است.

وی با یادآوری اینکه به وزیر وقت ورزش در تاریخ دهم مهرماه سال 90 این مصوبه را ارائه کردیم تا بعد از رسمی شدن مصوبه اقداماتی انجام شود، انتقاد کرد که هنوز از آن زمان تاکنون پاسخی نشنیده ایم.
چمران با تاکید بر اینکه از این مصوبه شورا دفاع می کنم گفت: از وزارت ورزش می خواهیم با همکاری شورا این مصوبه عملی و اجرایی شود. زیرا این برنامه ورزشی می تواند منشوری برای برنامه های ورزشی شهر تهران که مورد تاکید وزارت ورزش نیز هست، قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: چمران ، وزیر ورزش ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار