اهواز؛

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد ماهشهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهشهر از پرداخت بیش از 41 میلیون ریال کمک هزینه درمان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ماهشهر خبر داد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد ماهشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا حیدری گفت : کمیته امداد ماهشهر در راستای ارتقاء شاخص های سلامت مددجویان تحت پوشش نگاه ویژه ایی به سالمندان و بیماران زمین گیر و صعب العلاج و خاص دارد و توجه به سلامت خانواده های تحت پوشش و خودکفایی آنها نیزیکی از اهداف این نهاد می باشد.

وی برگزاری دوره های آموزشی تغذیه و بهداشت محیط را یکی از برنامه های سلامت این نهاد دانست و افزود:کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد مردمی تمام تلاش خود را برای حمایت درمانی از نیازمندان به کار بسته است که از جمله آنها می توان به برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات متعدد با عنوان بهداشت روان و بهداشت محیط و آشنایی با بیماری های زنان و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر اشاره کرد.

مدیرکمیته امداد شهرستان ماهشهر در ادامه با اشاره به فعالیت و برنامه های مختلف کمیته امداد در زمینه کمک به مستضعفان و مددجویان این نهاد از صدور بیش از 3 هزارکارت درمان و توزیع 75 مورد لوازم بهداشتی جهت مددجویان تحت پوشش این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: 370 میلیون ریال وام کارانگیزی به20 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است تا مددجویانی که توان ایجاد شغل دارند با ارائه آموزشهای فنی و تخصصی مشاغل مورد تقاضای خود را کسب و به سمت توانمندی و خوداتکایی سوق پیدا نمایند.

وی همچنین آموزش کاریابی مددجویان را اقدامی دیگر درراستای خودکفا شدن افراد زیر پوشش کمیته امداد قلمداد نمود وتصریح کرد: در این زمینه 67 نفر آموزش کوتاه مدت و بلند مدت لازم را فراگرفته اند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.