قزوین؛

شورای عالی معماری ضوابط احداث باغ ویلا در قزوین را بررسی کرد

استاندار قزوین گفت: در جلسه شورای عالی معماری و شهر سازی کشور، ضوابط احداث باغ ویلا در استان قزوین بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی اضافه کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندارقزوین، معاونان وزرای کشور، راه و شهر سازی، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیط زیست، دفاع و میراث فرهنگی کشور جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با هدف بحث و بررسی در خصوص مسائل مربوط به معماری و شهرسازی استان بویژه موضوعات مرتبط به شهر قزوین تشکیل شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: در این جلسه در مورد ضوابط و مقررات احداث باغ ویلاها بویژه موضوع هفت سنگان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و بر رعایت قوانین و مقررات در این خصوص تاکید شد.

همتی یادآورشد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و لزوم هماهنگی بین دستگاه های متولی امور زمین بویژه شهرداری، راه و شهر سازی، جهادکشاورزی و امور اراضی در ساماندهی و مدیریت قانونمند ساخت و سازها در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهارداشت: هرگونه ساخت و ساز باید با رعایت قانون و دریافت مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح انجام شود که دراین زمینه لازم است دستگاه های ناظر بویژه دستگاه قضایی در رابطه با ساخت و ساز غیر مجاز اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.