خلف وعده در انزلی

روز گذشته و در ادامه روند اعتصاب بازیکنان اصلی تیم ملوان بندرانزلی گفته می‌شد 10 درصد مبلغ قرارداد تا امروز به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

خلف وعده در انزلی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت خاص ملوانان همچنان ادامه دارد و گویی قصد پایان ندارد.

قبل از بازی مقابل استقلال در هفته هفدهم بود که دروازه‌بان انزلی‌چی‌ها به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد.

جدایی پاشنگو در حالی اتفاق افتاد که پیش از آن شایعاتی مبنی بر اعتصاب تمامی بازیکنان در صورت پرداخت‌نشدن دستمزد‌هایشان پس از بازی مقابل استقلال تهران شنیده می‌شد.

زمانی که هفته هفدهم به پایان رسید، تمرینات ملوانان یک هفته تعطیل شد تا در آن زمان دستمزدها پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد تا روز شنبه تمرینات ملوان بدون حضور بازیکنان اصلی و سرمربی برگزار شود.

ملوانان که در این فصل بیش از حد دچار مشکلات مالی هستند و بدون حامی مالی در حال فعالیت هستند پس از پیشامد بر سر مهدی شریفی از لیگ برتر کناره‌گیری کردند.

اگر چه دلیل این کناره‌گیری حضور مهدی شریفی در تراکتورسازی اعلام شد اما بدون شک مشکلات مالی شدید و حتی به گفته برخی از انزلی‌چی‌ها بی‌توجهی مسئولان و قائل‌شدن تبعیض هم بی‌تاثیر نبود.

در حالی که4 روز از زمان شروع تمرینات می‌گذرد هنوز خبری از برگزاری جدی تمرینات نیست، زیرا نه بازیکنان اصلی به تمرین می‌آیند و نه سرمربی این تیم محبوب شمالی، 2 روز پیش بود که در پیامک عجیب که توسط احمد دنیا مالی برای بازیکنان فرستاده شده بود باشگاه گفته بود که اگر بازیکنان در تمرینات حاضر نشوند جریمه می‌شوند اما با وجود این پیامک تهدیدآمیز باز هم خبری از حضور بازیکنان اصلی تیم نبود، با این حال باشگاه به بازیکنان وعده داده بود تا صبح سه‌شنبه 22 دی ماه 10 درصد مبلغ قراردادها پرداخت شود اما هنوز خبری از این واریزی نیست و باید دید عکس‌العمل بازیکنان در تمرین امروز چه خواهد بود.

همچنین شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری و خداحافظی پژمان نوری و مازیار زارع از جمع قوهای سپید شنیده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار