دور رفت ووشو به پایان می رسد

هفته پایانی از دور رفت ليگ برتر ووشوی باشگاه های کشور پنجشنبه 24 دی ماه در محل آکادمی ووشو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم و ششم و پایانی از دور رفت ليگ برتر ووشوي باشگاه هاي کشور در حالي پنجشنبه 24 دی ماه در محل آکادمی ووشو برگزار خواهد شد که تيم هاي شهرداري بندرعباس و پاس قوامين جدال حساسي خواهند داشت. 
ليگ برتر ووشوي مردان، تيم هاي شهرداري ملاير، دانشگاه آزاد، شهرداري ملارد، هيات سيستان و بلوچستان، رنگ فيروزه شيراز، پارس جنوبي، شهرداري بندرعباس، پاس قوامين، شينگ يي چوان و هيات اردبيل حضور دارند که در دو گروه با هم مبارزه می کنند و این هفته تکلیف 2 تيم برتر از هر گروه مشخص می شود و این تیم ها راهي مرحله نيمه نهايي خواهند شد.
در گروه دوم تیم پارس جنوبي قهرمان دور قبل لیگ برتر ووشو صدرنشين است و به طور حتم صعود خواهد کرد،اما در همین گروه دو تيم هاي شهرداري بندرعباس و پاس قوامين که هر کدام 6 امتيازي هستند، جدال حساسي را برگزار مي کنند که برنده آن مي تواند اميدهاي خود را براي صعود به نيمه نهايي افزايش دهد.
در گروه يک، دانشگاه آزاد که نایب قهرمان دور قبل بود و همچون گذشته خود را يک مدعي می داند که با 12 امتيار صدرنشين است و ديگر تيم ها بايد براي صعود به عنوان تيم دوم از این گروه تلاش کنند.
در مسابقات هفته پنجم از گروه یک تیم های شهرداري ملارد و شهرداري ملاير با هم به رقابت می پردازند و تیم هيات سيستان و بلوچستان به مصاف تیم رنگ فيروزه شيراز می رود.
همچنین از گروه دو نیز تیم های شهرداري بندرعباس و پاس قوامين جدال سختی خواهند داشت وووشوکاران تیم های پارس جنوبي و هيات اردبيل نیز با هم مبارزه خواهند کرد.
در دیداراهای هفته ششم که عصر روز پنجشنبه 24 دی ماه برگزار می شود ، از گروه یک تیم هيات ووشو سيستان و بلوچستان و پارس جنوبي به مصاف هم می روند و تیم های رنگ فيروزه شيراز و تیم شهرداري ملايرنیز با هم به رقابت می پردازند .
همچنین تیم های پارس جنوبي و شينگ يي چوان(عمران اريکه) از گروه دو با هم پیکار می کنند و تیم های هيات اردبيل و پاس قوامين نیز از همین گروه به مصاف هم می روند.

انتهای پیام
برچسب ها: دور ، رفت ، لیگ ، برتر ، ووشو ، هفته ، پایانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار