همه دستگاه‌های اجرایی باید شهرداری قم را برای ایجاد کمربند سبز یاری کنند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: همه دستگاه‌های استان باید به شهرداری در زمینه گسترش کمربند سبز کمک کنند و در این زمینه وظیفه خود بدانند چرا که شهر متعلق به همه مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛حسن بختیاری گفت: در شرق و غرب قم مشکل آب برای فضای سبز نداریم، چرا که پساب تصفیه خانه وجود دارد و باید مدیریت شده و اصلاحات صورت گیرد و بتوانیم از طریق آن فضاسازی کنیم. 

وی گفت: این امر موجب می‌شود علاوه بر کاهش مصرف آب در تلطیف هوا و جلوگیری از گرد و غبار بادهای شرقی و غربی جلوگیری کنیم. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: موضوع ایجاد فضای سبز در محل دفن تخلیه خاک و نخاله از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود که این امر موجب می‌شود از ورود گرد و غبار به داخل شهر جلوگیری شود. 

بختیاری گفت: ما باید حداقل وظیفه خود را در خصوص مهار گرد و غبارهای کانون‌های محلی ایجاد کنیم و شهرداری قم نیز با انتخاب مشاور به ما کمک خواهد کرد. 

وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید به شهرداری در زمینه گسترش کمربند سبز کمک کنند و در این زمینه وظیفه خود بدانند چرا که شهر متعلق همه است. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: اگر به وضعیت شهر قم رسیدگی نشود، قطعا دچار آلودگی‌های گسترده در سطح شهر قم همانند دیگر کلانشهر‌ها خواهیم شد که باید همه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.