تکمیلی/

تهران در یک قدمی وضعیت قرمز است

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفی هوا هم اکنون 149 گزارش شده که تنها به میزان یک رقم با وضعیت قرمز و هشدار (150)فاصله دارد.

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت هوای امروز(چهارشنبه) اظهار داشت: بر اساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران شرایط کیفیت هوای پایتخت نشینان با میانگین  به دست آمده از ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میزان 148 در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی تاکید کرد: سالمندان، کودکان و بیماران ریوی، قلبی و تنفسی از حضور و انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنی در فضای آزاد خودداری کنند و شهروندان از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده نکنند و در هنگام سوخت گیری به حدی رعایت کنند که سوخت در جایگاه‌ ریخته نشود.

*تهران در یک قدمی وضعیت قرمز است(11:00) 

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : کیفیت هوای تهران در منتهی به ساعت11 به میزان 149 برای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بدست آمده است. 

وی تصریح کرد:این میزان شاخص نشان دهنده قرار گیری هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است. 

گفتنی است؛ اگر این میران شاخص به 150 برسد و از آن عبور کند شرایط برای تمامی افراد جامعه ناسالم بوده و تهران در وضعیت قرمز و هشدار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۴
بايد جدیت و مدیریت هوشمندانه باشه .
ولی افسوس که همه چیز در حد حرف وشعار مانده و هیچ عمل مفیدی انجام نمگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۳ دی ۱۳۹۴
اینم شد راهکار : هوای تهران آلوده است افراد مسن و گروه های حساس از خانه بیرون نیایند . میگم این راهکارهای شاهکار رو به کشورهای دیگه ام یاد بدید تا اگر بنده های خدا روزی دچار آلودگی هوا شدن در نمونن !!!!1
آخرین اخبار