نصیرزاده:

12 مجمع برگزار کردیم، هیچ وقت بازرسی نداشت!

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: در 12 مجمعی که برگزار کردیم هیچ وقت بازرسی و حسابرسی نداشته‌ایم اما در اساسنامه جدید حضور حسابرس به قانون اضافه شده است.

12 مجمع برگزار کردیم، هیچ وقت بازرسی نداشت!

رئیس تدوین مقررات قوانین فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ابهامات مطرح شده در خصوص مجمع عمومی امروز فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در طول 8 سال گذشته 12 مجمع برگزار کردیم و هیچ وقت بازرس و حسابرس نداشته‌ایم و طبق اساسنامه فقط خزانه‌دار و بازرس وجود داشته بود و در این اساسنامه جدید، حسابرس قانونی هم به آن اضافه شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: بند 8 و 4 ماده 23 اساسنامه به اشتباه تفسیر شده است چرا که در اساسنامه فیفا هم علاوه بر بازرس، حسابرس هم وجود دارد که فدراسیون ایران تازه می‌خواهد آنرا در اساسنامه خود لحاظ کند و حسابرس را مقابل بازرس قرار دهد.

هوشنگ نصیر زاده درباره صحبت‌هایش با معاون وزیر ورزش هم گفت: نمی‌خواهم در مقابل نصراله سجادی قرار بگیریم و جواب وی را بدهم، چون یک مقام مسئول است و قطعا اگر حرفی زده اطلاعات کامل و جامع دارد و اینکه می‌گوید فدراسیون زیر مجموعه دولت است و ادامه حیاتش به کمک نیازمند است را قبول دارم، ولی دولت وقت در جلسه هیئت وزیران سال 1386 طبق ماده 1 تصویب کرده بود که فدراسیون فوتبال مستقل است و این را نیز قبول دارم بین دولت و فدراسیون فوتبال باید هماهنگی وجود داشته باشد.

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال درباه دلیل تغییرات زیاد اساسنامه نسبت به سال 90 افزود: طبق بند 30 اساسنامه امکان اصلاح اساسنامه در هر زمان امکان پذیر است و این اطمینان را می‌دهم که در تنظیم این تغییرات هیچ امتیازی برای فدراسیون و مسئولان فعلی ایجاد نکرده است و حتی حق رأی کفاشیان را حذف کرده‌ایم.

وی همچنین بیان کرد: تمام تغییرات اساسنامه براساس قانون و اجازه دولت انجام شده است چرا که سال 86 مجمع نداشتم و دولت ابتدا اساسنامه را تصویب و انجام تغییرات و اصلاح آنرا به فدراسیون فوتبال تفحیض اختیار کرده بود و این یعنی فدراسیون فقط حق تغییر و اصلاح اساسنامه را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اساسنامه ، تدوین ، مقررات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار