سنندج؛

توزیع بیش از 67 میلیون لیتر فراوده نفتی در شهرستان بانه

رئیس شرکت نفت شهرستان بانه از توزیع بیش از 67 میلیون لیتر فرآورده نفتی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،عبدالواحد بلالی گفت:این میزان فرآورده نفتی شامل گازوئیلٰ، بنزین و نفت سفید با توجه به نیاز در بین شهروندان توزیع شده است.

وی گفت:با توجه به شرایط آب و هوایی در فصول مختلف سال سهمیه انواع فراوده های نفتی شهرستان تغییر کرده و در هر فصل با توجه نیاز، سهمیه اعلام خواهد شد.

بلالی تعداد کلیه مشترکین سهمیه نفت سفید بانه را شش هزار خانوار عنوان کرد و افزود:سهمیه مشترکین شهرستان بانه به صورت کالا برگ است و با اعلام هر کالابرگ شرکت نفت اقدام به توزیع نفت سفید می کند.

وی اظهار کرد: مشترکین نفت سفید، روستائیان، حاشیه نشین ها و ارگان ها و مدارس و خبازی ها ومرغداری ها هستند که سهمیه آنها با توجه به شرایط بحرانی زمستان سال جاری توزیع شده است.

رئیس شرکت نفت شهرستان بانه گفت:از لحاظ توزیع سهمیه نفت سفید تاکنون مشکلی وجود نداشته و ذخیره نفت سهمیه ای شهرستان تاحدود زیادی تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد سهمیه مشترکین شهرستان توزیع شده است افزود: میانگین سهمیه هر خانوار دو هزار لیتر در یک سال است

بلالی بیان کرد: سهمیه مدارس شهرستان بانه 250 هزار لیتر است و در سال جاری کل سهمیه مدارس توزیع شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.