«پای درخت سیب» و «از اسارت تا شهادت» در رادیو نمایش

جمعه ، 25 دی ماه ، دو نمایش جدید رادیویی «پای درخت سیب» و «از اسارت تا شهادت» به روی آنتن رادیو نمایش می روند.

دعای آیت‌الله بهجت برای نابودی آل‌سعود + فیلمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، «پای درخت سیب» نوشته ی: علی خاکبازان، ماجرای مردی پاکدل است که رویای صادقه می بیند و به دنبال کشف آن در بیداری می گردد.
 
در «پای درخت سیب» هنرمندانی چون : علی اصغر دریایی، حوا الهویی، سلمان خطی، ناهید مسلمی، علی میلانی و میرطاهر مظلومی به ایفای نقش پرداخته اند و رامین پور ایمان کارگردانی آن را بر عهده دارد.
 
این نمایش به تهیه کنندگی: فرشاد آذر نیا، صدابرداری: حیدر صفدری و افکت: نازنین حسن پور ، روز جمعه ساعت 6:25 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.
 
همچنین «از اسارت تا شهادت» نوشته ی : محمدرضا زندی، نمایش رادیویی دیگری است که در همین روز ساعت 7 صبح به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
 
این نمایش رادیویی؛  داستان دختری را روایت می کند که پدرش را در عملیات بیت المقدس 2 از دست داده است ، پس از چند سال عموی او از اسارت آزاد می شود و در پی دیدار دختر با عمویش اتفاقاتی رخ می دهد که خواهید شنید و هنرمندانی چون احمد گنجی، نگین خواجه نصیر، افسانه محمدی، عرفان ابراهیمی، محمدرضا قلمبر، محمد شریفی مقدم، ناهید مسلمی و بهرام سروری نژاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
 
«از اسارت تا شهادت» به کارگردانی ایوب آقاخانی، تهیه کنندگی : اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری : رضا طاهری و افکت نرگس موسی پور، از تولیدات جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ دی ۱۳۹۴
درود خدا بر ایت الله بهجت yjc لطفا تاریخ این صحبت رو هم بنویسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۴
لینک فیلم خرابه!