اخبار لیگ یک فوتبال؛

از حضور لیگ برتری‎ها در "لیگ یک" تا خونه به خونه شدن پیراهن نوروزی

تیم فوتبال لیک یکی به رسم یادگاری کاپیتان فقید پرسپولیس پیراهن شماره 24 را بایگانی کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم خونه به خونه بابل طی مراسمی پیراهن شماره 24را برای همیشه بایگانی کرد. مرحوم هادی نوروزی که زادگاهش در شهر بابل بود و وی زحمات فراوانی برای فوتبال شهر زادگاهش انجام  داد.

مسئولان باشگاه خونه به خونه هم شماره پیراهن این بازیکن را بایگانی کردند. این در حالی است که احتمال می‌رود طی هفته‌های آینده در تعطیلات نیم فصل دیدار دوستانه‌ای بین خونه به خونه و پرسپولیس برگزار شود.

شاگردان میثاقیان شارژ مالی شدند

بازیکنان تیم خونه به خونه شارژ مالی شدند. مسئولان باشگاه خونه به خونه در تعطیلات نیم فصل 50 درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان و اعضای کادر فنی خود را پرداخت کردند تا بازیکنان با آرامش خاطر به تمریناتشان ادامه دهند.

هافبک استقلال اهواز در تیم نساجی مازندران

هافبک جوان تیم استقلال اهواز شاهین مجیدی با عقد قرار دادی به تیم نساجی مازندران ملحق شد. این تیم برای تقویت کمربند میانی تیمش هافبک استقلال اهواز را به خدمت گرفت.

اعتراض سرمربی پاس به حضور غریبه‌ها در تمرین

تیم پاس همدان با سرمربیگری اکبر محمدی دور جدید تمریناتش را آغاز کرده است اما مسئله‌ای که به وجود آمده شلوغی تمرینات این تیم بوده و افرادی غیر مرتبط در ورزشگاه  همدانی‌ها حضور پیدا کردند و این امر موجب ناراحتی سرمربی تیم شده بود و وی از مسئولان در خواست کرده  که کسی را به تمرین راه ندهند.

بازیکن ملوان به شهرداری اردبیل پیوست

محمد نزهتی بازیکن تیم فوتبال ملوان که پس از یک سال به این تیم بازگشته بود نتوانست رضایت استیلی را بدست آورد و در لیست مازاد قرار گرفت. حالا شنیدیم این بازیکن به تیم شهرداری اردبیل ملحق شده است تیمی که هدایت آن بر عهده محمدزاده مربی سابق ملوان بوده پیوسته است.

گروسیان دروازه‌بان  جدید تراکتور سازی

فرزین گروسیان دروازه بان تیم آلومینیوم هرمزگان به تیم تراکتورسازی نزدیک شد. این بازیکن بنا به درخواست مسئولان باشگاه راهی تبریز خواهد شد تا با عقد قرار دادی به جمع شاگردان قلعه نویی اضافه شود. حضور گروسیان نشان از جدایی احتمالی مهرداد طهماسبی دروازه‌بان دوم تراکتور سازی است.

بازیکن گسترش فولاد لیگ یکی شد

یوسف سیدی بازیکن گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی ملحق می‌شود. سیدی با درخواست رسول قطبی به جمع ماشین سازان اضافه خواهد شد. وی در تیم گسترش نتوانسته بود خواسته‌های کمال‌وند را برآورده کند و به همین خاطر در لیست مازاد قرار  گرفت.

بائو: از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم در لیست مازاد نساجی نبودم


میثم بائو بازیکن نساجی مازندران گفت: در لیست مازاد نبودم و به عشق مردم مازندران قید پیشنهادهای لیگ برتری‌ام را زدم.

وی افزود: اول فصل تیم ملوان خواهان جذبم بود اما وقتی استقبال هواداران نساجی را دیدم بی خیال تیم ملوان شدم و ترجیح دادم با نساجی قرار داد امضا کنم از طرفی هم در همین تعطیلات از  چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم ولی به مالک باشگاه قول دادم تا پایان فصل در این تیم بمانم.

دست نشان: دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم دورمان می‌زند

نادر دست نشان سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: زمانی که در تیم ماشین سازی بودم می‌گفتند پول نداریم اما الان بیشترین هزینه را برای خطیبی انجام می‌دهند در هر صورت خوشحالم که بازیکنان به پولشان می‌رسند.

وی افزود: در حال حاضر دست روی هر بازیکنی که می‌گذاریم ما را دور می‌زند و هنوز نتوانستیم یک مدافع جذب کنیم و امیدواریم خط دفاع تقویت شود.

دربی نفتی‌ها با طعم رفاقت

دو تیم نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان فردا در ورزشگاه اختصاصی آبادان در قالب دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند در حال حاضر شاگردان دست نشان در شهر خودشان اردو می‌زنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار