افزایش 4 درصدی پروازها در فرودگاه‌های کشور/ برنامه ريزی برای هماهنگی و مدیریت پروازهای نوروزی

افزایش 4 درصدی پروازها در فرودگاه‌های کشور و افزایش نرخ اجاره نشینی در سال جاری مهم‌ترین خبرهای منتشرشده در طی هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت راه و شهرسازی در هفته گذشته با خبرهای داغ روبه‌رو بوده که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود.


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری بر هماهنگی این سازمان و شرکت های هواپیمایی برای مدیریت بازار نوروز 95 تاکید کرد.


در حالی که قرار بود پرواز شماره 814 هواپیمایی ایران ایر‌ از تهران به مقصد کوآلالامپور ساعت 21:20 دیشب انجام شود اما تا کنون این پرواز صورت نگرفته است.


تعداد پروازها در فرودگاه‌های کشور طی 9 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 4 درصد افزایش یافت.


وزیر راه و شهرسازی امروز با انتقاد از سازمان حمایت و اینکه در پروژه مسکن مهر، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان قرارداد امضا شد اما یک مناقصه برگزار نشد گفت: موضع اتاق بازرگانی در قبال هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه‌ نقدی منفعلانه بود.


سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در آذر ماه امسال از مجموع چهار هزار و 621 پرواز از طریق فرودگاه مهرآباد در مسیرهای داخلی ،تعداد 2224 پروازبا تاخیر انجام شد.


قیمت واحد های مسکونی در منطقه پنج تهران منتشر شد.


یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: ما معترض هستیم چرا که پیش بینی شرایط سخت از قبل صورت نگرفته و جاده آمادگی لازم را ندارد.


رئیس ایستگاه هواپیمایی ماهان در فرودگاه کرمان گفت:پرواز ساعت 21 شنبه شب از فرودگاه کرمان به سمت تهران به دلیل پخش شدن دود در کابین هواپیما متوقف شد.


یک کارشناس مسکن گفت: باتوجه به قیمت بالای مسکن و همچنین رکود بازار وعدم توانمندی مردم در خرید خانه، تمایل مردم به سمت اجاره نشینی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار