رشت؛

پیش بینی درآمد 8 هزار میلیارد تومانی مخابرات برای امسال

درآمد مخابرات امسال به 8 هزار میلیارد تومان می رسد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛معاون دولت ، مجلس و استان هاي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات امروز در رشت اعلام کرد : درآمدهاي مخابراتي امسال در بخش دولتي به 2 هزار ميليارد تومان و در بخش خصوصي به 6 هزار ميليارد تومان خواهد رسيد.

مرتضی براري همچنین افزود : دارندگان مودم اي- دي- اس - ال از 3 ميليون نفر در آغاز دولت یازدهم به بيش از 10 ميليون نفر افزايش يافت.

معاون دولت ، مجلس و استان هاي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت : در این مدت پهناي باند اینترنت بين الملي کشورمان 3 و نيم برابر و پهناي باند اینترنت داخلي 5 برابر بیشتر شد .

وی با اشاره به توسعه 5 برابری زیر ساخت های فناوری اطلاعات در برنامه 5 ساله ، ششم توسعه افزود : تلاش مي شود در این مدت تمام خدمات دولت به صورت الکترونيکي به مردم ارائه شود.

مرتضی براری با بیان اینکه پهنا باند اینترنت با راه اندازی شبکه ملي اطلاعات افزایش خواهد یافت تصریح کرد : ، جايگاه کشورمان در دنیا در این زمینه تا 30 رده ارتقاء خواهد یافت.

وي در ادامه به گسترش خدمات مخابراتي در گيلان اشاره و افزود : هم اکنون 2ميليون و 860 هزار سيم کارت تلفن همراه در گیلان فعال است.

معاون دولت ، مجلس و استان هاي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بیان اینکه بهرمندی از توان بخش خصوصی برای تولید توليد ثروت و افزایش درآمد در بخش فناوری اطلاعات از مهمترین برنامه های دولت است گفت : سالانه 37 ميليون گردشگر به گيلان سفر می کنند که با گسترش خدمات مخابراتي مي توان درآمدزايي در اين زمينه را بیشتر کرد .

مرتضی براری به مهمترين برنامه هاي دولت برای توسعه زیر ساخت های مخابراتي در گيلان اشاره کرد و گفت : قرار است همه روستاهاي با بیشتر از 25 هزار خانوار جمعیت گیلان از خدمات اينترنتي برخوردار شوند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.