کرمانشاه؛

احداث تقاطع و قطارشهری راه حل مشکلات ترافیکی

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: احداث تقاطع یک ضرورت برای استان کرمانشاه است.

احداث تقاطع و قطارشهری راه حل مشکلات ترافیکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ غلامرضا باقری گفت: تمرکز بر احداث قطار شهری در راستای رفع مشکل ترافیکی کریدور اصلی شهر مطلوب است، اما تمام مشکل ترافیکی شهر کرمانشاه به این یک کریدور ختم نمی‌شود و باید فکر دیگری شود که در حال حاضر تنها راه حل بحث احداث تقاطع‌ها است.

باقری اظهار کرد: در کنار بحث قطار شهری، راه حل دیگر در جهت رفع گره‌های ترافیکی و کم کردن بار‌ ترافیکی بحث توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است که متاسفانه در حال حاضر بودجه‌ای برای این کار نداریم.

وی بیان داشت: چنانچه ناوگان عمومی هم توسعه داده شود باید قانونی وضع شود که در مسیرهای پرترافیک افراد از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکرده و تردد فقط با وسایط نقلیه عمومی انجام شود.

این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به این شرایط ساخت تقاطع تنها گزینه موجود برای رفع گره‌های ترافیکی است.

وی به تفاهم نامه منعقده میان قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و استانداری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه قرار است قرارگاه خاتم الانبیا(ص) یازده تقاطع غیرهم سطح در کرمانشاه بسازد که به شدت از این موضوع استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر کرمانشاه نیز از طریق اخبار رسانه‌ها از این موضوع مطلع شدند، گفت: متاسفانه دراین زمینه هیچ مشورتی با شورای شهر صورت نگرفت و تنها خبر آن از زبان شهردار کرمانشاه اعلام شد.

باقری با گله مندی از عدم هماهنگی و مشورت با شورای شهر در زمینه انعقاد تفاهم نامه در زمینه ساخت این یازده تقاطع، گفت: این کار قطعا ناهماهنگی‌های بسیاری را به وجود خواهد آورد، اما با این وجود از ساخت این تعداد تقاطع توسط قرار گاه خاتم (ص) استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.