«کرمانشاه؛ شهر ماه» نوشته می‌شود

کتاب «کرمانشاه؛ شهر ماه»به قلم میرجلال الدین کزازی در آینده نزدیک نوشته می‌شود.

میرجلال الدین کزازی نویسنده، مترجم و پژوهشگر کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص هر آنچه که به تازگی بر روی میزکار خود قرار داده، اظهار داشت: هم اکنون تصمیم گرفته ام جستار‌هایی را گردآوری کنم که درباره کرمانشاه نوشته شده‌اند و به صورت پراکنده در کتابها و ماهنامه‌های فرهنگی دانشگاهی چاپ شده‌اند.
 
وی افزود: این جستارها در پیکره کتابی گردآوری خواهند شد و من در این فکر هستم که چند جستار دیگر هم بنویسم و آنها را بر جستارهایی که پیش از این چاپ شده اند بیفزایم تا خوانندگان با زمینه‌های تازه ای هم در کرمانشاه شناسی از دید من آشنا شوند.
 
این نویسنده گفت: نامی که برای کتاب جدیدم برگزیده ام این است«کرمانشاه: شهرماه»
 
کزازی در پاسخ به این سوال که انگیزه شما برای نگارش کتاب «کرمانشاه: شهر ماه» چیست؟ تصریح کرد: انگیزه من درباره گردآوری این جستارها ناگفته روشن است و این، آن است که من کرمانشاهی هستم و به بوم خود علاقه زیادی دارم.
 
یادآوری می شود که کزازی هم اکنون کتابهایی با عناوین «خندستان خدایی»، «درپند پرفند»و «یورکنامه نو» را به دست ناشر سپرده است.
 
ذکر می شود که «یورکنامه نو» که پیش از این نشر «یار دانش» آن را به چاپ رسانده در آینده نزدیک با افزونه هایی جدید دیگر بار به زیر چاپ برده می‌شود.
 
خاطرنشان می‌شود که غلامرضا خاکی در پیوند با سروده بلند کتاب‌« یورکنامه نو» زمینه ها و پرسش‌هایی را با من در میان نهاده است و من در چاپ جدید این کتاب به آنها خواهم پرداخت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار