قزوین؛

یخچال مهربانی در آرامستان حسینی

یخچال مهربانی طی روزهای گذشته در خیابان فلسطین استان قزوین مستقر بود که به دلیل بروز مشکلاتی به حومه آرامستان حسینی این استان منتقل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه یخچال مهربانی از خیابان فلسطین به آرامستان حسینی این شهر منتقل شده است، خیران نذورات خود را در قالب خرما، حلوا و شکلات ارائه می‌کنند.

غلامرضا ابراهیمی با اشاره به تمهیدات لازم برای حفظ ارزش یخچال مهربانی و نوع‌دوستی مردم خیر گفت: حفظ و نگهداری مناسب از یخچال مهربانی، رعایت اصول بهداشتی و تأمین هزینه‌های لازم اعم از هزینه برق از مهمترین فعالیت‌ها و اولویت‌های مورد نظر سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین در راستای حفظ این یخچال است.

ابراهیمی با بیان اینکه تأمین بخشی از مواد غذایی یخچال مهربانی از سوی خیران صورت می‌‌گیرد، خاطرنشان کرد: رایزنی‌های مختلفی با خیران مبنی بر تأمین نیازهای غذایی مستمندان صورت گرفته است که امیدواریم در این راستا خیرانی که رستوران دارند، مواد غذایی را به داخل یخچال بگذارند.

وی مطرح کرد: مخاطبان یخچال مهربانی بیشتر شامل افراد خاص و شناخته شده همچون افراد زیرپوشش اداره کل کمیته امداد امام خمینی، اداره کل بهزیستی و نیازمندان استان قزوین است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین اظهار کرد: برای ساماندهی، نگهداری و حفظ از یخچال مهربانی، نیروهای نگهبان را استقرار کرده‌ایم تا فعالیت نظارتی بر آن انجام دهند.

ابراهیمی به بیان فعالیت نظارتی مسئولان سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین پرداخت و مطرح کرد: امیدواریم تعداد یخچال مهربانی را در آرامستان‌های این شهر و روستاهای حوزه شهری همچون چوبیندر و مشعلدار افزایش دهیم.



انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.