دختران مجرد چه می خواهند؟

به عقیده دختران مجرد، پسران مسئولیت پذیر بسیار کم هستند. آنها می گویند نمی توانند به راحتی به خواستگارانشان اعتماد کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به عقیده دختران مجرد، پسران مسئولیت پذیر بسیار کم هستند. آنها می گویند نمی توانند به راحتی به خواستگارانشان اعتماد کنند.


راحله 35 ساله، فوق لیسانس کشاورزی دارد و در یک شرکت خصوصی کار می کند. او می گوید تا به حال خواستگاران زیادی داشته است اما وقتی می فهمد یک پسر 40 ساله تا امروز نتوانسته پس اندازی برای خودش داشته باشد، نمی تواند به او اعتماد کند.


راحله بیان می کند: این که همسر من ثروتمند باشد برایم اهمیت زیادی ندارد اما اینکه یک پسر تا سن 40 سالگی چه کار مفیدی در زندگی اش انجام داده، خیلی مهم است.


او ادامه می دهد: به نظر من یک فرد در زندگی اش باید حرفی برای گفتن داشته باشد. مثلا یا در رشته خاصی درس خوانده باشد و خود را از لحاظ علمی تقویت کرده باشد یا اینکه در بازار مشغول به کار شده و کسب درآمد کرده باشد. اما وقتی که یک پسر تا این سن، عمرش را به بطالت گذرانده باشد برای من قابل قبول نیست.


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۳ ۱۴ تير ۱۳۹۶
منم موافق نظر دوستم هستم،دخترها مسیولیت پذیر تر شده اند،مردهای واقعی کمی توی اجتماع ایران هستند که بدرد ازدواج بخورند،هرگز پرتوقع نیستم،بنده برای داشتن رفاه دو جا مشغول کارم و فعالیت رو دوست دارم وبه داشتن سرمایه اهمیت زیادی میدم،قبلاً میگفتم مرد آینده ام اول از همه اخلاق و ایمان داشته باشه،جالب اینجاست خواستگارای معدودی ک داشتم وقتی اعتقادات دینی ام رو میگفتم پا به فرار میذاشتن،با اینکه ظاهر زیبا،و آراسته دارم،حتی چادری هم نیستم ولی پایبند به اسلامم،از این مردان امروز ایران چه انتطاری باید داشت؟؟؟من دوست دارم با اتباع خارجی وصلت کنم...چون از مردهای ایرانی کاملاً ناامید شده ام
Iran (Islamic Republic of)
مجرد
۲۰:۳۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
سلام کاملا حق با ایشان هست یا باید در علم وقت گذاشته باشد یا کار واگر هر دو با هم باشد عالی هست