ثروتی: تأخیر در ارائه لایحه بودجه 95 اجرای «برجام» بود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت امیدوار است برجام به سرانجام برسد و با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها بودجه را ببندد.

"موسی‌الرضا ثروتی" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه دولت برای ارائه لایحه بودجه منتظر اجرای برجام و لغو تحریم‌هاست، گفت: با توجه به اینکه دولت همیشه اعلام کرده آمادگی ارائه بودجه در موعد مقرر را دارد، پس علت تأخیر دولت در ارائه بودجه 95 تعیین تکلیف «برجام» است. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: دولت امیدوار است برجام به سرانجام برسد و با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها بودجه را ببندد.

ثروتی با اشاره به اینکه محمد حسن ابوترابی فرد از دولت درخواست کرده که لایحه چند دوازدهم را به مجلس ارائه دهد، متذکر شد: با عنایت به تاخیر دولت در ارائه بودجه و همچنین تعطیلات آتی مجلس باید این لایحه بسته شود.

نماینده بجنورد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که رد صلاحیت می‌شوند می‌توانند اعتراض خودشان را مطرح کنند.

ثروتی با بیان اینکه شورای نگهبان باید ظرف 20 روز به این شکوائیات رسیدگی کند، خاطر نشان کرد: از آنجایی که نظارت‌های شورای نگهبان استصوابی است باید تصمیمات این نهاد را پذیرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار