اجرای طرح ملی نیک در دوهزار و بیست مهدکودک کشور

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز گفت: طرح ملی نیک (نماز یاوران کوچک) با همکاری سازمان بهزیستی در دو هزار و بیست مهد کودک از سراسر کشور برگزار می‌شود.

سید علی منیری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح ملی نیک (نماز یاوران کوچک) با همکاری سازمان بهزیستی در دوهزار و بیست مهد کودک از سراسر کشور برگزار می‌شود و ما در این طرح می‌کوشیم فرهنگ و گوهر اصلی وجودی نماز را در کودکان نهادینه کنیم.

معاون مشارکت‌های ستاد اقامه نماز بیان کرد: امام رضا(ع) حدیثی با این مضمون می‌فرمایند که «شما شیرینی کلام ما را به مردم برسانید، مردم ما را رها نمی‌کنند» و تمام همت ما در این طرح این است که فرهنگ نماز را به شکل درست به کودکان بیاموزیم، باید بدانیم که کودکان بهترین فطرت‌ها را در میان انسان‌ها دارند و به طور حتم شیرینی کلام خدا بر روی آنها تاثیر خواهد گذاشت.

منیری در مورد نقش خانواده‌ها در طرح ملی نیک خاطرنشان کرد: محور اصلی این کار خانواده‌ها هستند و در این طرح ما به همان میزان که بر روی کودکان و مربیان کار می‌کنیم با خانواده‌ها نیز جلسات مستمر داریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار