اصفهان؛

بهره مندی 61 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان از خدمات درمانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان گفت: برای بهره مندی این مددجویان از سرفصل های بیمه خدمات درمانی بالغ بر 127 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان کریم زارع اظهار کرد:182 هزار و 550 نفر مددجو نیزاز خدمات بیمه مکمل استفاده و 29میلیارد ریال در سرفصل بیمه تکمیلی مددجویان از محل اعتبار دولتی و کمیته امداد هزینه شده است.


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان، مجموع هزینه های بهداشتی، درمانی و بیمه مددجویان زیرپوشش را در این مدت 293میلیارد و 716 میلیون ریال برشمرد و گفت: این اعتبار در قالب ارائه خدمات درمانی، بیمه پایه، بیمه تکمیلی،هزینه بیماران صعب العلاج و خاص، طرح تغذیه کودکان زیر شش سال و پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است.

وی افزود: این اعتبار در قالب ارائه خدمات درمانی، بیمه پایه، بیمه تکمیلی،هزینه بیماران صعب العلاج و خاص، طرح تغذیه کودکان زیر شش سال و پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است ، همچنین تعداد خانوار مددجویان بیمه شده تامین اجتماعی که حق بیمه آنها توسط کمیته امداد پرداخت می شود را شامل 18 هزار و 519 خانوار عنوان کرد و گفت: این رقم شامل 9هزار و 302 هزار زن سرپرست خانوار و 9 هزار و 217 خانوار مجریان طرح های اشتغال است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان مبلغ پرداختی بابت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان از محل اعتبارات دولتی را 119 میلیارد و 216 میلیون ریال عنوان کرد ،همچنین مبلغ هزینه شده برای ارتقاء شاخص های بهداشتی مددجویان از محل اعتبارات دولتی و کمیته امداد را شش میلیارد ریال و تعداد افراد بهره مند از خدمات بهداشتی را 18هزار و 750 نفر در در 9 ماه گذشته دانست.
هم اکنون بالغ بر 96 هزار و 331 خانوار با جمعیت 180 هزار و 369 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هستند.  


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.