یاسوج ؛

انتخابات رقابتی و سالم زمینه ساز حضور پرشور مردم است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتخابات سالم و رقابتی با حضور تمامی سلایق زمینه ی حضور پرشور و حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی انتخابات را نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی دانست و افزود: انتخابات یکی از مهم ترین جلوه های مشارکت مردم ویکی از ابزارهای مهم برای اجرای قانونگذاری،اصلاحات و پیشبرد اهداف نظام های سیاسی و اجرایی خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید در بحث بررسی صلاحیت ها به دور از هرگونه سیاسی کاری و در چارچوب قانون افراد صالح و با هر سلیقه فکری وفادار به نظام و مردم در انتخابات حضور داشته باشند تا مردم بتوانند با انتخاب افراد اصلح به توسعه کشور با توجه به نقش سازنده قوه مقننه کمک کنند.

وی اظهارکرد: اعتماد سازی و ایجاد شور و نشاط در بین مردم نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

خادمی تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و رقابتی مهمترین پروژه سیاست داخلی دولت است و همه باید به تحقق این مهم که از منویات رهبر فرزانه انقلاب است، کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه در کهگیلویه وبویراحمد همیشه انتخابات با حضور پرشور و حداکثری برگزار می شود تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و تنوع صلاحیت ها در هیات های اجرایی و نیز نظارت شرایط برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط در استان فراهم است.

خادمی ابراز داشت: همه امکانات اعم از پشتیبانی و تجهیزاتی برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است.

وی عنوان کرد: 800 شعبه اخذ رای ثابت و سیار پیش بینی شده و حدود 17 هزار تا 20 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات حضور دارند.

خادمی با اشاره به تامین زیرساخت های لازم از سوی مسئولان دولتی بیان کرد: ایجاد فرصت برای حضور همه سلایق و مشارکت دلگرم و امید بخش مردم در انتخاب وحضور در شعب اخذ رای بهترین خدمت به نظام ونیز حق الناس محسوب می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: مردم با مشارکت پرشور خود در انتخابات علاوه بر تامین امنیت داخلی، نشاط اجتماعی و توسعه فعالیت های اقتصادی از توطئه های شوم دشمنان نیز جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: انتخابات ، حضور ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.