سمنان;

آغاز طرح عملیاتی تعویض سوزن‌های چوبی 11 ایستگاه

با اجرای پروژه تعویض سوزن‌های چوبی با بتنی از ایستگاه شاهرود تا نقاب ، سوزن‌های چوبی برای همیشه از خطوط ریلی این منطقه حذف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  سمنان  مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(1)از کلیدخوردن پروژه تعویض سوزن‌های چوبی با بتنی از ایستگاه شاهرود تا ایستگاه نقاب خبر داد و افزود: در جلسه مشترک کارشناسان این اداره کل، پیمانکار اجرای عملیات و اداره کل خط و ابنیه فنی، آغاز طرح عملیاتی تعویض بیش از 100 عدد از سوزن‌های چوبی با بتنی 11 ایستگاه حد فاصل ایستگاه شاهرود تا نقاب کلید خورد .

درباغ عنبران با اشاره به گستردگی و اهمیت ویژه این پروژه افزود‌: در این جلسه هماهنگی‌های لازم در زمینه چگونگی حمل‌، مونتاز، تامین مصالح زیر‌سازی‌، روسازی و مراحل مختلف کنترل کیفیت نصب سوزن‌ها با زمان‌بندی دقیق مراحل اجرا، انجام شد.   
  
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(1) با بیان اینکه انجام این پروژه از ایستگاه شاهرود تا نقاب ایمنی سیر قطارها را بیش از پیش تامین خواهد کرد، خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه ،سوزن‌های چوبی درحوزه استحفاظی این اداره کل حذف شده و افزایش سرعت سیر قطارهای مسافری تا 160 کیلومتر بر ساعت امکان پذیر و بالتبع کاهش زمان سفر و افزایش تعداد رام قطارها میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: آغاز ، طرح ، 11 ، سوزن ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.